Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Druhý router => rozšíření Wi-Fi signálu v domě?!

Od: petrsykora* odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,

mohu nový router TP-LINK Archer AX20 propojit ethernetovým kabelem k mému stávajícímu routeru Asus RT-AC1200G+? Doufám, že tak docílím kompletního pokrytí domu wi-fi signálem s bezproblémovou tranzicí, při cestování s telefonem z přízemí do patra a zpět.
Propojím je oba ethernetovým kabelem, jeden router v přízemí, druhý v patře.

Otázka:
1) Je to ideální a pohodlné řešení situace, kdy chci rozšířit Wi-fi signál po celém domě?
2) Mohou tyto dva routery dohromady tvořit jednu identickou síť? (Tudíž se nebudu muset přepojovat druhou síť pokud bude cestovat např. s telefonem po domě nahoru a dolu).
3) Považujete TP-LINK Archer AX20 za dobrou volbu? Je vhodný pro moje řešení? Někdo v recenzích zmiňuje, že nefunguje jako " Mesh", tudíž znamená to, že je nevhodný jako druhý router?

-

-

-

Vážím si každého názoru a rady. Jsem zvědavý začátečník, tak mi s dovolením odpusťte hloupé otázky. Po delším studování tématu si stále nejsem jistý a rád bych našel ujištění před skutečnou koupí nového routeru.

Děkuji :)

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

riva
hodnocení

3x

Bude to fungovat. A na tom druhém si nastavíš aby byl v režimu přístupový bod "access point" a vše se bude chovat jako jedna síť.

hodnocení

2x
Mám takhle propojený tři routery. Jeden vše řídí a další vlastně jen vysílají WiFi. Stejný jméno, stejný heslo, jen rozdílný kanál. Routery propojený Lan - Lan.
Použil jsem ty nejobyčejnější.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.