Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak změnit název wifi?

Od: hanes odpovědí: 11 změna:
Dobrý den,
potřebuji od Vás poradit ohledně postupu při změně názvu wifi.
Domů jsem si zakoupil wifi extender přes zásuvku s názvem Strong Powerline 500 wifi kit. Zapojil jsem jej správně a wifi funguje tak, jak má.
Zasekl jsem se u toho, jak zmenit výchozí hodnoty názvu sítě a heslo. Výchozí název je "Strong" a chtěl bych jen změnit na "Zahrada"
Nejsem úplně technik, ale myslel jsem, že se to dělá přes IP adresu. Nemůžu se však připojit do nastavení. Do přílohy přikládám štítek z vysílače, třeba Vám pomůže mi poradit :)
Děkuji
doplněno 26.06.22 18:07: Doplňuji přílohu. Omlouvám se.

Jak změnit název wifi?

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
Tak ten štítek.
Když zadáš do adresního řádku prohlížeče 192.168.1.254 tak to udělá co?
hanes
hodnocení

Nic. Stránka se nenačte.
V jaké síti teď jsi? Co zadáváš do prohlížeče, když se chceš dostat do routeru?
Nemáš náhodou internet od O2?
hanes
hodnocení

Ano, mám internet od O2. Když zadávám IP adresu, tak jsem se přepnul na wifi toho směrovače.
Nevím jak a co se ti kam prepnulo, ale budiž.
Problém bude, že tohle má IP 192.168.*.* a router od kyslíků má IP 10.0.0.*
Nejlépe v kompu na chvilku nastavit síť na 192.168.1.1, pak se dostaneš do vysílače, tam změníš IP na 10.0.0.100, nebo podobně, pak zase v kompu vrátíš síť jak byla a uvidíš už obě zařízení. Každý musí mít samozřejmě jinou adresu v tom posledním čísle.

hodnocení

0x

A kde je ta příloha?

hodnocení

0x

A počítač máte v jaké síti a jaká je tam maska sítě? IP adresa počítače musí být nakonfigurována tak aby IP addresa té krabičky byla dostupná.

krtek6
hodnocení

0x

tohle na fotce je akorát zesilovač wifi do zásuvky...přes ten se do žádného routeru nedostaneš...

xc
hodnocení

0x

A není k tomu zařízení náhodou nějaká aplikace? Já tohle mám od TP linku a nastavený je to za 3 vteřiny.