Nejste přihlášen/a.
Manželka dostala hodinky iGo a delší čas je nenosila. Nyní mě požádala, abych je zprovoznil. V aplikaci na mobilu je možnost přihlásit se do iCloudu iGo. Tam se mi nedaří přihlásit, stále to hlásí, že je nesprávný e-mail nebo heslo. Když zvolím registrovat, tak to hlásí, že účet už existuje. Několikrát už mi poslali kód na mobil prezentovaný jako pro změnu e-mailu, ale po jeho zadání a zadání 2 hesel stále stejné hlášky a hodinky se nepřipojí. Poradí někdo?
Omlouvám se a doplňuji : Hodinky jsou značky iGET
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.