Nejste přihlášen/a.
Zdravím vás, už delší dobu na svém pc sleduji divné chování a každým dnem se to jen a jen zhoršuje.
Už jsem si stáhl i specializovanější programy typu - Malwerbytes, nebo Gmer, ale s těmi programy neumím a nechci si zlikvidovat pc úplně.
Zpomaluje se, odepírá přístup.. Už vážně nevím, jak dál.
Vyvrcholilo to dnes, když sem chtěl dát skrze flashku bootnout nový Win..
Nechci tady moc popisovat, jak jsem na to vše přišel, ale pokud tu někdo umí s programem "Gmer,,
a měl by chvíli čas, poslal bych mu log, nebo dle instrukcí..
Jsem laik, ale mam dojem, že mam PC zahlcen Rootkity a podobným svinstvem..
Mockrát děkuju za jakoukoli pomoc či nápad. Mára
Zapni, zaktivuj si Mic.Win. Defender a pokud umíš používat zadarmovou verzi CCleaneru ( CCleaner Professi/... , spolupracují s Microsoftem a je ze začátku ho potřeba správně nastavit ! ) tak ten počítač vyčistíš a Defender ti najde hrozby, které poté dáš odstranit. Další "ochranné"softwary jen zahlcují systém a nemusí spolupracovat s Windowsy. Může ti odcházet i HDD/SSD, nepíšeš co máš uvnitř počítače. Také jsem kdysi instaloval kdejaký Norton, AVG, Kaspersky a podobné pro domácí počítače nesmysly a dnes používám jen dva zmiňované a "zadarmo". Pokud to nepomůže, tak reinstalace Op. Systému, W desítky jsou dost blbovzdorné a pokud tam nevymažeš něco podstatného, tak fungují spolehlivě.
Nevím, co potřebuješ umět s programem Malwarebytes, stačí spustit scan a počkat, co najde za šmejdy a smazat je.
Ještě jednodušší je AdwCleaner toolslib.net/...
ten se neinstaluje, stačí stáhnout a spustit scan, pokud najde nějakou verbež, tak ji dáš do karantény.
Máte pravdu že jsem možná z ukvapenosti změnil už i některá nastavení, ale může za to přechod na Win10, kde si ten Win dělá, co chce.
Jsem laik, to ano. Ale PC užívám už bez mála 20 let, takže bych teoreticky myslím měl poznat, když se mi věci na PC dějí samovolně, bez mého přičinění.
Každý den se mi ve správci úloh objevují nové hostitelské procesy.