Nejste přihlášen/a.
Koupil jsem k počítači novou tiskárnu - již několikátou vždy po několka letech když předchozí odešla.
Udivilo mě několik věcí.
U této tiskárny již v balení nebyly ovladače na CD.
To mě ani tak nevadilo protože ovladače se dají stáhnout se stránek výrobce.
Ale udivilo mě, že po připojení tiskárny k počítači a jejím zapnutí počítač neoznámil, že byl nalezen nový hardware jak tomu bylo dříve. Na PC jsou Win 10.
Když jsem nainstaloval jen ovladače pro tisk, tak počítač oznámil při tisku, že tiskárna nedokázala požadovanou stránku vytisknout.
Musel jsem nainstalovat kompletní ovladače.
Ale stejně se mě nepodařilo zprovoznit scenner.
V recenzích jsem se nakonec dočetl, že pro funkci scenneru je nutná registrace tiskárny.
To je někde chyba a nebo je to v této době normální?
Minulá tiskárna tyto problémy neměla.
A přitom je stejná značka HP.
Stáhni si ze stránek podpory HP Oficiální stahová/... všechny ovladače pro tvoji tiskárnu a nainstaluj je, případně dej potom vyhledat ve tvém Oper. Systému nejnovější aktualizace. Program pro skenování NAPS2 (zdarma) asi nainstalovaný máš..
Když jsem si napřed stáhnul to ze 4 řádku, tak jak jsem psal počítač hlásil ,že tiskárna nebyla schpna vytisknout první stránku.
Když jsem si potom stáhnul to na prvním řádku tak sice tisk už fungoval ale scener ne.
Zda mám nainstalovaný Program pro skenování NAPS2 - nevím.
A jak bych to měl zjistit?
Tak jsem si to tam nainstaloval a mám stejnou hlášku jako když to tam nebylo
Automatický podavač dokumentů ADF scenneru neobsahuje žádné stránky
NAPS2 je "zadarmový"program NAPS2 - INSTALUJ./... pro skenování a úpravu skenovaného např. dokumentu či fotky v počítači. Je i v češtině-velké plus. Ideální je mít k tomuto účelu (ke skenování) propojenu tiskárnu s počítačem kablíkem, přes wifi to občas vázne. Pokud si nedal vyhledat aktualizace, tak to udělej-a měj tiskárnu připojenu kablíkem. NAPS2 ti umožní kontrolu tiskárny, jestli skenuje skener.
Ve vlastnostech je vše v pořádku, jinými slovy je tam napsáno, že toto zařáízení funguje bez chyby nebo-li správně.
..píšeš o problému, že v podavači ADF nemáš položený žádný list papíru "ke skenování"-máš tam na zkoušku po ruce nějaké papíry A4 na vyzkoušení-jakýkoli A4 potištěný papír (hlavně papír bez sponky nebo sponky ze sešívačky, někdy to udělá pěknou paseku..). Jinak co tedy ještě nejde nebo je vše už OK?
Několik potištěných papírů samozřejmě bez sponek a dalších věcí a stejně scan nefunguje - měním ji za jinou.
A nikdo mi zatím neodpověděl na otázku, proč po připojení tiskárny k počítači počítač nenahlásil že byl nalezen nový hardware, tak jak mi dělalo u předchozích tiskáren.
Už jsem k této tiskárně ztratil trpělivost.
Jakou multifunkční tiskárnu si koupil-typ/model? Co bych ještě zkusil je odinstalovat z počítače všechny ovladače(drivery) pro tiskárnu, vyčistit Oper. Systém (Windowsy), provést restart počítače a nainstalovat ty ovladače znovu-vše s připojenou a zapnutou tiskárnou. Že to neoznámilo nový hardware je divné, většinou se nabídne instalace od výrobce tiskárny.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.