Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nefunguje OUTLOOK

Od: aloisb® odpovědí: 9 změna:

Mám OS WIN7 a Office 2007. Do outlooku jsem si nainstaloval poštu ze serveru gmail. Mám tam naistalován i gmail manželky a ten funguje. Moje gmailová adresa nefunguje - když dám "Odeslat a přijmout", tak tam jsou chyby s ! Zkusil jsem účet odebrat a přidat znova. Všechno se zdálo v pořádku, napsalo to hlášku, že je účet bezvadně nainstalován. Když ho otevřu a chci odeslat neodeslané zprávy, tak se zprávy neodešlou a dialog hlásí chyby. Co s tím?

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x
A ty chyby jsou tajné? Nebo fakt myslíš, že ti jde jinak poradit?

 

sidi69
hodnocení

2x

Tak jsem našla pomoc. Je nutné v Google účtu povolit dvoufázový ověření a do Hesla aplikací přidat poštovního klienta a vygenerovat heslo. Tohle 16 místný heslo zadat v outlooku místo tvýho dosavadního hesla a pak už to bude fungovat. Prostuduj tady: support.google.com/...

myaccount.google.com/...

Kopíruju odpověď podle, který jsem to opravila já."je to záložka Zabezpečení, v ní je bublina "Přihlášení do Googlu"a tam jsou hesla aplikací, tam jsem vytvořil heslo aplikace pro Pošta v počítači Windows... a to pak použil v outlooku místo původního hesla a pak to začalo zas fungovat.Pokud nevidíš "Hesla aplikací"tak tam bude nápověda proč, nebo si v nápovědě googlu najdi proč (jsou tam myslím dvoufaktorové ověření a nějaké nastavení googlu myslím). Nic složitýho."

hodnocení

Moc děkuji za návod k opravě OUTLOOKU. Udělal jsem to a už se pošta vesele přijímá i odesílá.*smich*

 

hodnocení

1x
avatar nous

Méně zabezpečené aplikace a váš účet Google

Google kvůli ochraně účtu od 30. května 2022 nepodporuje používání aplikací a zařízení třetí strany, které umožňují přihlašování k účtu Google pouze pomocí uživatelského jména a hesla.

hodnocení

Teď ještě prosím napsat, koho považuje GOOGLE za 1. stranu, 2. stranu a 3. stranu.?

 

hodnocení

0x
avatar jenyk
Když nic nepovíš, těžko to radit.
Jediný, co ti jde poradit, zkontroluj si nastavení SMTP serveru a serveru příchozí pošty.

 

sidi69
hodnocení

0x

Mám stejný problém. Nastavení POP3 a SMTP je správné. Ke stažení emailů nedojde, protože se pořád dokola objevuje tabulka se zadáváním už. jména a hesla. To je na 100% správně zadané, ale stejně poštu nestáhne.

Porty jsou taky správný?

Odebrat z Outlooku adresu, restartovat PC a pak adresu zadat a nastavit znovu. Také už jsem se s tím před časem "vyřádil". Mě se vyplatilo vše nastavovat ručně.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]