Nejste přihlášen/a.
Zdravím všechny,
hned na začátek se zmíním, že jsem počítačový laik a neporozumím řeči ajťáků.Zakoupila jsem včera notebook Lenovo - RAM 4 GB, processor Intel Celeron N4020, SSD 128 GB, Windows 10 S.
A teď k dotazům:
1. Stáhla jsem pouze na vyzkoušení dva dokumenty o velikosti pár kb a po aktualizaci je již na disku jenom 78 volných GB z původní kapacity 87 GB . Je možné že po jedné aktualizaci se disk zmenší o 9 GB? Obávám se toho, že tímto způsobem nebude za chvíli volné místo na disku a tak bude notebook nepoužitelný. Poraďte, prosím, co s tím dělat...?
2. Upgradovat z Windows 10 S (ty jsou speciálně pro školy a hodně zabezpečené, jde stahovat programy pouze z Microsoft Store, kde je to dost omezené, placené... ) na Windows 10 Home anebo už i na Windows 11? Budou WS10 nebo WS11 kompatibilní se starými Office 2007?
3. Bude možné se případně vrátit z WS11 znovu na WS10 a budou po uvedení do továrního nastavení na ntb zase ty původní W10 S?NTB se bude využívat jen na internet, občas word, excel, do školy.Měla jsem Toshibu podobných parametrů ( odešel displej) a nikdy se nic podobného s nedostatkem místa na HDD nestalo, místa tam bylo stále dostatek.
Poraďte, prosím, potřebuji to nějak řešit. Děkuji
Nemohla byste ten "notebook" vrátit?
Já vám nechci brát iluze, ale 128 GB úložného prostoru je dnes zoufale málo. Dnešní běžný telefon má 2x více a má i těch 4 GB RAM.
Děkuji za odpověď, ale neplala jsem se na to jestli 128 Gb je anebo není málo ? Uvádím, že mi to dosud stačilo a velké soubory dávám na externí úložiště. Na to, co potřebuji by to stačilo, pokud by se místo tak nepřiměřeně někam neztrácelo po první aktualizaci. Je to možné, aby si jedna aktualizace vzala 9 GB anebo ne?
A poradíte mně s mými dalšími dotazy?
Ano, 9 GB zabraného prostoru po aktualizaci není problém. Vyčištěte si windows.old soubory. Nebo použijte tento nástroj comfor.cz/...
Jeslti na tom bude fungovat Office, to nevím.