Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Powerbank - jaké je možné využití

Od: karhanas odpovědí: 5 změna:

Předem se omlouvám, ale jsem naprostý laik. Prosím, k čemu se dá využít powerbank? Vím, že k nabití telefonu, popř. notebooku, pokud nemám jiný zdroj energie. Je ještě další možnost, kde se dá toto zřízení použít? Děkuji všem za odpovědi !

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

kolemjdouci
hodnocení

3x

je to zdroj energie ...elegantne vypadajici nabijeci baterka... je to asi to same jako se zeptat "na co se daji pouzit tuzkove baterky" ... tam kam pasuji, tam se daji pouzit. .. s powerbankou je to podobne. Ma USB vystupy, takze se stim da napajet jakekoliv zarizeni, ktere podporuje USB napajeni. vyjmenovavat veskere zarizeni, ktere se s tim da napajet je nemozne... v dnesni dobe se spotrebni elektronika dela skoro uz jen s USB konektory a je jedno jestli to jsou chytre hodinky, mobily, tablety, ruzne nahlavni sluchatka, budiky, ohrivace, hracky, vetracky, ... v podstate pokud najdete na zarizeni zasuvku USB a je jedno jestli to bude mikro usb nebo mini usb nebo i klasicke USB, tak se to da napajet powerbankou. (pokud to zrovna neni teda vstup USB jako třeba u televize). Zkuseny kutil si muze USB kabel prizpusobit a napajet tim pak cokoliv ...rekli jsme si, ze je to baterie, cili pokud pripojite spravne + a - , tak máte zdroj energie pro cokoliv

hodnocení

1x

Větráček, lampička, jeden čas sem jí používal jako zdroj pro Arduino

hodnocení

1x
Ještě tu nepadlo: existují usb napájený vyhřívaný bederní pás (kočičák), vyhřívané rukavice, vyhřívané vložky do bot.
Také vyhřívané malé podušky, jednu používám při problémech s vyhřeznutou krční ploténkou, připlácnu ji na krk, prohřeji a obejdu se bez prášků na bolest.

krtek6
hodnocení

1x

já mám powerbanku "jump starter" ..takže tím dokážu rozchodit i vybitu baterku v autě a tím auto nastartovat...je tam i světlo

hodnocení

0x