Zdravím, na notebooku Acer Aspire A 515-51 mi najednou zmizela ikona pro bluetooth. Před 3 týdny jsem přeinstaloval Win 10 na Win 11, nikdy dřív nebyl problém. Teď ve správci zařízení bluetooth najednou není (je jen ve skrytých zařízení). Prostě bluetooth pořád fungoval bez problémů, ale teď nefunguje a nemohu ho ani zapnout. Není tam. Na stránkách výrobce Acer jsem chtěl přeinstalovat ovladač, jenže tam je jen na Win 10. I tak jsem to zkusil a stejně to nejde. Nikde jsem driver na bluetooth pro Acer Aspire A 515-51 Win 11 nenašel. Jo a podle Windows Update je vše aktuální.Fakt už nevím co dělat, jsem laik a v PC se zas tolik nevyznám.Děkuji za radu.
Ahoj, zmizel mi také bluetooth na windows 10, připojoval jsem ovladač od xboxu, tlačítko se mi před očima ztratilo . Každpoádně, na youtube jsou videa, podle kterých je x postupů jak to napravit. Já vyzkoušel většinu a zatím se mi to nepovedlo zprovoznit. Můj problém je, že bluetooth mi zmizel i ze správce zařízení, kdy nejde ani vyhledat a doinstalovat. Počítač se tváří, jako by jednotka vůbec přítomna nebyla. Kdybych na počítači měsíc nehrál, věřil bych, že prostě bluetooth nemá... K tvému dotazu, bohužel ti neporadím, sám se s tím peru už týden.
jm
Ve vašem případě odešel hw do křemíkového nebe. Kolega výše má problém jiný. Chce ovladače hardwaru, které neexistují.
Asi bych prvně koukl do biosu, jestli je tato periferie povolena. To se týká Milana i hlapi. A k tomu Aspire 515-51, tam by fakt mohl být problém, protože právě ten typ 51 není uveden v tabulce kompatibility Win11. V nouzi koupit malinký adaptér do USB. A v biosu zkontrolovat, že při vypnutí PC se vypíná i napájení +5V USB, ať to zbytečně nežere proud. Ale je to divný, většinou pro tyto periferie výrobce používá ve spoustě podmodelů jeden typ čipu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.