Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, potřebovala bych poradit jak ve wordu použít hromadnou korespondenci. Potřebuji vytvořit několik stejných dopisů ale potřebuji aby se některé údaje (jméno, adresa...) daly v dopisech měnit. (pravděpodobně budu muset vytvořit tabulku s údaji v excelu?) No nevím jak dál postupovat. Dále potřebuji nastavit aby se dalo aktualizovat datum. Jestli někdo náhodou víte jak to udělat, budu moc ráda za každou radu. Koukala jsem na návod na youtube ale nenašla jsem nic co by mi úplně pomohlo.
Už je to moc let co jsem se tím zabýval. Tabulka v Excelu bude zapotřebí a do textu se pak umístí odkaz na sloupec té tabulky. Musel bych si to vyzkoušet, dokument kde jsem to kdysi používal už po skončení pracovního poměru neexistuje.
Funguje to pak tak, že se vygeneruje nový dokument kde budou stránky se všema potřebnýma modifikacema a to se pak může vytisknout. Původní dokument co slouží jako šablona můžete bez problémů opravovat, datum lze vkládat i automaticky
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.