Získal jsem model TL-WR840N, ale po zapnutí blikají všechny kontrolky a přístroj nefunguje. Dokumentaci ani doklad o nákupu nemám. Poradíte, zdá se dá ještě rozhodit?
a co řík ipconfig /all , připojit přímo kabelem k PC START do vhledvíní napiš cmd Entr otevře se černé okno a tam pak napiš ipconfig /all ENTR jakou ti to ukáže IP adresu, tak an tu se zkus připojit= napsat do řádku v prohlížeči, nesmí se tam objevit HTTPS ale jen HTTP, případně to S zkus umazat
dards
Vyzkoušel jsem ipconfig /all a ukáže to jen síťovou kartu Realtek. Prostě mrtvý.
Co znamená že nemáš dokumentaci? Jestli hledáš návod tak to není problém najít. navod-k-obsluze.cz/... Co se týče nefunkčnosti, stalo se mi na starém TPlinku že kabel nefungoval ve žlutém konektoru pro vstup signálu ale po přepíchnutí do jiného se router podařilo nakonfigurovat.
darda
Dokumentaci jsem si také dokázal stáhnout, ale ta je nedostatečná a mezi FAQ se ten problém neřeší.
Tak to asi nemá smysl s tím ztrácet čas. Dá se to otevřít a zkontrolovat vnitřní napájení a asi půjde přes nějaké vnitřní rozhraní tomu přehrát firmware a třeba by to pomohlo, třeba se to rozbilo právě nepovedeným nahráním nového firmware, ale nestojí to za tu námahu s nejistým výsledkem, na to je to příliš levná věc. Spotřebák.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.