Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Chyba SSL

Od: timeaberger odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,

používám televizi LG a mám ji zároveň jako monitor na prohlížeče přes WI-FI. Dokud jsem měla UPC, tak to fungovalo. Ale teď UPC koupil VODAFONE a měnili modemy a set-top boxy. Od té doby mně prohlížeče hlásí chybu SSL (zkontrolujte datum a čas) a jedou špatně. Datum a čas jsem už natavovala mockrát, ale je stále správné a přesto prohlížeče nejedou. Na dotaz ve VODAFONU mně bylo řečeno, že je to televizorem a oni s tím nemají nic společného. Televizor není zastaralý, je to už ten moderní smart tv.

Prosím o radu jak se zbavit tohoto problému.

Děkuji. Táňa.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

kedar*
hodnocení

2x

stačí v menu obecné nastavení položku obnovení puvodního nastavení aktivovat,HESLO je 0000.potvrdíte souhlas s podmí nkami a dál budete postupovat podle nabízených položek.POZOR pak budete muset naladit znovu všecny kanály a uspořádat si je.Sámj jsem si to před 5 dny na radu operátora LG vyzkoušel a funguje to bezvadně. Pozor prohlížeč má jiný lepší vzhled. podle operátora to muže trvat až 2 dny ale mě to fungovlo ihned.Tak to zkuste.

simona
Dobrý den, zkusila jsem to podle vás a funguje to. Děkuji za radu

 

hodnocení

0x
avatar herd
Neni to nahodou u webu co pouzivaji certifikat lets encrypt (podepsany dst root ca /isrg)?
Ten prvni vyprsel 30.9.
ssl
A co se s tím dá dělat?

U pořítače je to snadné - lze stáhnout a importovat nové certifikáty. Ovšem u TV se obávám, že by to vyžadovalo opravený firmware od LG.

 

regina*
hodnocení

0x
Dobry den,
Mam stejny problem a zatim jsem neprisla na to, co s tim. Neporadil uz vam nekdo jak ma to.
Dekuji pripadne za radu.
Hezký večer
Regina

 

111®
hodnocení

0x

já mám modem od UPC od r.2018 a jede stále bez ohledu na Vodafone

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]