Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nejsou vidět fotky z mobilu na PC-proč?

Od: misa503® odpovědí: 6 změna:

Dobrý den.

Mám týden telefon Poco x3 pro. A jeden známý mi do telefonu nainstaloval základní aplikace. A ukázal, jak se to všechno dělá. Dál již si mám vše zkoumat sám, což se snažím dělat.

Mám tam i tedy Galerie, WhatsApp, Files, Nastavení, Obchod, File Manager, Messenger, a další...navigace-Mapy.cz...

Zkoušel jsem fotografovat a nahrát několik videí.

Kabelem jsem propojil mobil s PC - WIN 10 pro. Stolní počítač.

A snažil jsem se z Interního úložiště 256GB si do PC stáhnout fotky a videa.

Došel jsem k tomuto. 1) MIUI 2) galery 3) Cloud 4) Owner, OK

A fotky nejsou vidět, pouze soubory fotek v jpg. Když kliknu na ten libovolný soubor, pak se fotka objeví. Představoval jsem si, že budu vidět všechny fotky najednou na monitoru, ale neděje se tak.

Nebo když kliknu na DCIM, pak Camera, tak se mi zobrazí jen asi 20 fotek ze sta fotek a videa jdou přehrát zde.

Když dám DCIM, pak Scren-nezobrazí se mi žádná fotka. Zase tam jen ty čtverečky.

A když dám importovat všechny fotky z mobilu, tak se mi všechno sice importuje do PC, ale nevidím žádnou fotku-jen čtverečky a pod ním je ta fotka když na ten čtvereček kliknu, proto nemůžu si ani napsat název fotek, když nevím co jsou to za fotky. Tomu čtverečku se asi říká soubor nebo nevím, nerozumím tomu.

Když ale dám importovat fotky z digi foťáku, tak si mi všechny fotky ukáží a já si tak mohu napsat svoje názvy o co se jedná u fotek. Stáhnu si to do PC a tam již pak mám ty názvy-třeba masožravky nebo kočka a podobně.+ datum.

Tak bych byl moc rád, kdyby mi zde někdo mohl poradit co je kde špatně, že ty fotky na PC nejsou vidět. Zajímavé je, že některé fotky(těch asi 20 ) vidět je.

Děkuji za případné rady či návrhy.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

olinl
hodnocení

2x