Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Poštovní klient- problém s doručením

Od: lubombar® odpovědí: 4 změna:

Zdravím, pro el. poštu používám ThunderBird a mám více adres.
Nefunguje doručování na adresu @gmail.com z adresy @o2active.cz,
Naproti tomu odeslání z adresy @seznam.cz na adresu @gmail.com funguje.
Kde bude chyba?

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar jenyk
Že by nastavení SMTP serveru? Zkontroluj to.

 

hodnocení

Nastavení SMTP je správné, oproti seznamu je nastaven nazabezpečený přenos s heslem.

 

hodnocení

0x
Zeptám se jinak- nefunguje to nikam? Nebo jen na Gmail? Sám sobě ok? Zpráva se odešle? To dost podstatné.
hodnocení

Nefunguje doručování na adresu @ gmail.com z adresy @ o2active.cz, na jiné adresy jsou zprávy doručeny.
Na gmail se zpráva odešle, je v odeslaných zprávách ale příjemce nic nedostane a ani mi nepřijde zpráva o nedoručení.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]