Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Blokace na Novinkách.cz

Od: ipomilejlovsky odpovědí: 3 změna:

Na Novinkách.cz jsem byl asi zablokován. Říkám asi, neboť se nejedná o klasický ban (těch už jsem dostal několik). Tato blokace (pokud se jedná o blokaci) spočívá v tom, že pokud pod článkem kliknu na "diskuze" nebo "vstup do diskuse", objeví se na obrazovce ne komentáře jako dříve, ale jakýsi čtvrtkruh rotující kolem své osy. Dlužno ještě dodat, že počítadlo u diskuze vesele načítá další a další přízpěvky a soused, který používá stejného poskytovatele internetu nic podobného nezaznamenal. Vzhledem k tomu, že jsem zde nováček (rusky novičok) a neznám zde ustálenou hladinu politické korektnosti tak jen jemně naznačím, že kávu sice piji, ale ne v "Pražské kavárně" a možná jsem nechtěně nebo spíše chtěně někomu šlápl na kuří oko.

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x
To máš jedno. To jsou prostě Novinky. Tam se nějaké spravedlností nedočkáš. Můžeš poslat odvolání na které nikdo od nich nereaguje nebo si kvůli tomu založit nový seznam mail. Já už na ty jejich obstrukce prdim. Mám trvale zablokovaný přístup údajně proto, že nemám v profilu celé jméno ale jen Zdeněk.S přitom profily jako Vodník Česilko nebo Kovodilna Semily fungují k plné spokojenosti jejich majitelů.
No máte pravdu. Ale proč by se Česílko měl přihlašovat, pod falešnou identitou jako Hejkal? :)
joudic*
jj taky jsem si tam dal profil pred tydnem se smyslenym, ale normalnim cz jmenem a napsal jsem neskodny prispevek o teplote v cechach letosni leto a druhy den blokace.
Pritom se to tam hemzi ocividne fake jmeny, ktere nikdo neblokuje, to jsou zrejme vsechno placeni roztleskavaci a rozkurovacky.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.