Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak naformátovat disk před instalací Windows

Od: bmarian* odpovědí: 5 změna:

Zdravím všechny. Jsem amatér a potřebuji přeinstalovat Win XP ,ale hlavně naformátovat disk. Lítám po internetu a hledám rady, ale zatím mi nic nefunguje podle rad. Systém se instaluje, ale neformatuje. Zkoušel jsem rady v příkazovém řádku a zase nic, píše mi to že je něco spuštěno a proto se nemůže formátovat. Při nové instalaci mi to systém přeinstaluje, ale nechá všechny soubory ty staré. Já bych potřeboval celý disk smazat. Poradí mi někdo, jsem asi blb ale už se s tím trápím dost dlouho. Díky

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

brzek*
hodnocení

0x

Právě včerá jsem si předělával celý pc.Napřed si v biosu nastab butování z ced pak dej inastalační cd do mechaniky a dej butovat z cd.Pak dej instalaci a dej odebrat oddíly pak dej vytvořit oddíly vytvořit .Pak pomalý formát pak už restart jede innstalace automaticky sama.

bmarian*
hodnocení

Pánové moc děkuji. Ale touto cestou jsem se taky dal a nic. když chci vytvořit nový oddíl nebo pod. nikdy mi to nic nepovolí. Už si to nepamatuji ale vždy to má nějaký důvod a pošle mě to zpět. Už z toho blbnu.

stas
hodnocení

0x

Postup instalace mas tady adminxp.cz/... az narazis na sekci s oddilama, tak pomoci klavesy "D"oddily odstran a znova zaloz pomoci klavesy "C", tim docilis ciste instalace.

bmarian*
hodnocení

Tak to jsem taky dělal. Mám tam oddíly dva C: hlavní a malý 8mb. Když chci smazat C. tak mě to nepustí, že jsou tam insatlační soub. a pod. A na ten malý taky ne. Jsem z toho na nervy.

Dej disk do jiného PC, pak nainstaluj např. Paragon Partition Manager Personal 8.0 a tam si pohodlně s diskovými oddíly pohraješ. Použít by se dal i Acronis Disk Director.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: