Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nekomunikující skener

Od: jery odpovědí: 6 změna:

Mám doma starší, ale velmi kvalitní skener.HP Scanjet G 4010. Bohužel po ukončení podpory Adobe Flash Player se mnou odmítá komunikovat jeho "Centrum řešení", a tím pádem nelze skenovat. Lze tuto situaci nějak vyřešit?

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

111®
hodnocení

0x

ani pod Microsoft Office, nebo Win?

 

hodnocení

0x
avatar regine

Obraťte se na podporu HP v Česku. (Kolikrát zde musím opakovat, kde se nejdříve tázat u značkových výrobků*cert*.) Jinka řešení z netu: h30434.www3.hp.com/... nebo h30434.www3.hp.com/...

jery
hodnocení

To jsem samozřejmě jako první udělal, a ihned mi vyběhlo, že tento typ skeneru již HP nepodporuje.

 

jenda22
hodnocení

0x

To je docela běžné od výrobců Hardware. HP mi sdělil to samé. Nutí kupovat pořád nové přístroje. Zmetci.

Existuje řešení:

Vuescan profi.

Stáhněte si na: VueScan Scanner S/..., po spuštění pak musíte pohledat verzi profi, která nemá vodotisk.

 

hodnocení

0x

Já používám pro skenování NAPS2. Skenovat se dá třeba taky z Ovládacích panelů - Zařízení a tiskárny, jak radí třeba taky HP ( support.hp.com/...).

jenda22

Pokud máte scaner např. pro Win98, tak WIN10 jej nevidí a nelze nijak skenovat. Pokud i výrobce napíše, že uvedené zařízení nemá ovladač pro Win10, tak pak funguje spolehlivě pouze vuescan, který má svůj vlastní ovladač pro konkrétní zařízení.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]