Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak zachránit data z notebooku

Od: pocahontas odpovědí: 14 změna:
Dobrý den, mám notebook HP laptop s win. 10 kupovaný v roce 2019 který mi dnes přestal fungovat. Po zapnutí se rozjedou větráky a bliká chybové hlášení na capslock 3.2 a jinak nic zkusila jsem vynutit zapnutí, ale buď to nefungovalo a nebo ho zadávám špatně (po zapnutí mačkat f11) Dá se z tohoto notebooku dostat data která tam jsou uložená? Bohužel se nedostanu žádné součástce vevnitř ani k hardwaru. Dá se tento noťas připnout na jiný přes USB kabel k jinému? Nebo musím do servisu. Moc děkuji

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x

Musíš ho rozebrat a najít SATA hardisk velikosti 2,5 palce nebo kartu v M2 slotu.

Pak se disk dá do USB rámečku jako fleška. Popř. ten M2 disk do rámečku USB.

Notebook sám o sobě nelze připojit k jinému, pokud nefunguje.

Musíte vypreparovat disk fyzicky z notebooku.

Možná bych poradil víc, ale musíte mi říc model toho HP.

Zatím jste řekla, že jezdíte ve Škodovce a já se ptám zda ve Fabii nebo Rapidu. Chápete?

doplněno 22.05.21 00:47:


pocahontas
hodnocení

Na zadní straně jsem našla jen HP Laptop model 15-db0044nc.

Malým křížovým šroubováčkem odšroubuješ všechny šroubky spodního deklu a odcvakneš ho.

Najdeš standartní 2,5palcový disk, který vložíš do tohodle rámečku.

Pak budeš mít opět přístup k datům.

Nebo to samé udělá servis.

support.hp.com/...

rámeček i se šroubovákem zde:

exasoft.cz/...


pocahontas
hodnocení

Moc děkuji za video, nevěděla jsem ze jsou šroubky ještě pod těma gumama na kterých noťas stojí.

 

hodnocení

3x

Já bych teda nejdříve ověřil, jestli je notebook v záruce ( kupován 2019) a pokud ano, dal bych jej do záruční opravy s tím, že chci zachránit data. Tazatelka zřejmě nerozumí PC a při snaze zachránit data může udělat něco, kvůli čemu jí neuznají následnou reklamaci. Pro laika by mělo platit pravidlo - pokud je něco v záruce a nefunguje, reklamuji to.

pocahontas
hodnocení

Akorát 3 měsíce po záruce

No tak to dokáže naštvat :(. Pokud mají ty chyby správně na HP, tak zkuste prohodit ty RAM paměti, jak tam píšou. Ale aspoň data byste měla mít ok, na disk to nevypadá

 

hodnocení

1x

Zdravím,

tady je odkaz na webovou stránku HP, kde je popis závad:

support.hp.com/...

Velice dobrý odkaz, podle popisu tazatelky má problém s pamětí nebo boardem. Takže jak jsem psal už dřív - nejdříve ověřit záruku! Rozebrat noťas na atomy není problém, ovšem záruku potom nikdo neuzná. Protoiže pokud je to board, tak je to v podstatě pro noťas konečná.

 

hodnocení

0x
A zkoušelas vyndat baterku, odpojit od napájení, pak držet power tlačítko cca 15s. A potom baterku vrátit, zapojit k síti a zkusit notebook znovu zapnout?
kare
Vyjmout baterku (uživatelsky) jde maximálně tak na notebooku 10let starém :)

Není pravda. Fujitsu A357 má uživatelské vyjmutí a je z roku 2019 (3 roky)

Kare
Jo to zaokrouhlování ;) ještě před 6 lety bylo vydání baterky problém u málokterého notebooku.
Pokud není baterka, tak stejně by stálo za to notebook odpojit od sítě a na 15-20s držet power button.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]