Nejste přihlášen/a.
Zdravím, mám jeden problém a to takový, že jsem se přestěhoval a mám problém s internetem. Místní ISP tvrdí, že mi nepůjde internet přes WiFi a to díky novostavbě a stromům, kteří brání signálu na vysilač. Řekl jsem technikovi, že bych teda chtěl net přes tel. linku. Bydlím v RD, kde horní patro obývá otec majitelky a ten má internet přes tele. linku, resp. O2. Dolní patro je obýváno mnou...Přijel k nám technik z Cetinu, aby udělal přípojku pro mého ISP. Bohužel technik nenašel krabičku, aby mohl rozdělit dráty pro další přípojku. Jelikož otec majitelky ví o krabičce a, ale již neví kde se nachází... S velkou pravděpodobností ( 99 %) je schovaná za zateplením a omítkou. Majitelka nemá problém vyříznou kus zateplení, ale musí vědět, kde ta krabička je. Je nějaká možnost zjistit, kde se ta krabička s dráty nachází, aniž bychom museli rozdělat omítku a zateplení z půlky domu? Děkuji mnohokrat za rady a odpovědi.
Vykašlat se na to. I kdybyste nějakým hledačem vedení krabičku pod omítkou našli, tak tam rozmlátíte tak velkou díru, že to nikdo nedá do původního stavu. Je vůbec jistota, že v té krabičce jsou dva páry? Nebylo by jednodušší natáhnout z routeru LAN kabel do přízemí a přispět na náklady?
To jsem zkusil, jelikož jsem editor, tak potřebuje down a up, minule když jsem uploadoval video, tak jsem mu zahltil celou linku, takže přišel dolů a vynadal mi, že se mu seká televize, má jí přes internet.
To je blbý. Nešlo by vykopat rýhu pro nový kabel nebo ho natáhnout ze sloupu případně zaplatit rychlejší připojení? Díře do zateplení bych se snažil všemožně vyhnout, aby se tam nakonec nedělal flek a plíseň.
Pokud by se nějaký přístrojem zjistilo, kde ta krabička je, tak vysekat malý čtverec by přý nebyl problém, ale nějaká větší díra už ano.