Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Outlook nedává upozornění na mobilu

Od: jakell* odpovědí: 5 změna:

Zdravím,

ještě donedávna mi outlook okamžitě hlásil nově otevřené termíny zkoušek. (Studuji.) Ale nedávno si řekl, že na mobilu se na to vybodne. Tablet i PC mě okamžitě hlásí mail, ale telefon ne. Vše jsem kontroloval v informačním systému školy, outlooku a v samotném nastavení telefonu. Upozornění jsou všechna aktivní a mají nejvyší priority, ale upozornění na mail mi stále na mobil nechodí.

Jedná se o Huawei P9, čili Android.

Díky předem.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Android to je někdy peklo. :)
Upozornění na ostatní e-maily chodí na mobilu v pořádku?

Jinak klasika, u Outlooku vypnout optimalizaci baterie, zapnout automatické spouštění, zamknout spuštěný Outlook aby ho android nevypínal. Nastavit v Outlooku vyšší četnost kontrol příchozí pošty.

Taky mohla některá aplikace (většinou po aktualizaci) převzít funkci default poštovního klienta.

jakell*
hodnocení

Díky moc.

Zkusím mu domluvit. Na mobil právě nechodí žádná pošta. Ani ta, co posílám sám sobě, abych zkusil, jestli to chodí.

iPad i PC (čili iPadOS i Win 10) jsou naprosto funkční. Jen telefon stávkuje. Vypadá to na nějákou tu aktualizaci nebo jinou novou změnu, jak píšete.

Děkuji ještě jednou.

jakell*
hodnocení

Ok, dobře... Tak stačilo říct baterce, ať outlook nezavírá a hned to jede.

Děkuji!

hodnocení

0x

Upozornění do mobilu na příchod mailu, se nastavuje na portálu, ne v Outlooku. Přijde formou SMS. Mám to tak už asi dvacet let.

hodnocení

0x
Já mám v mobilu normálně nastavenýho poštovního klienta a když přijde e-mail, pipne nám mobil, tak komp. Vše přes IMAP. Nikoliv POP3.
Přečtený email na mobilu se zobrazí jako přečtený v kompu. A obráceně.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: