Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Outlook nedává upozornění na mobilu

Od: jakell® odpovědí: 5 změna:

Zdravím,

ještě donedávna mi outlook okamžitě hlásil nově otevřené termíny zkoušek. (Studuji.) Ale nedávno si řekl, že na mobilu se na to vybodne. Tablet i PC mě okamžitě hlásí mail, ale telefon ne. Vše jsem kontroloval v informačním systému školy, outlooku a v samotném nastavení telefonu. Upozornění jsou všechna aktivní a mají nejvyší priority, ale upozornění na mail mi stále na mobil nechodí.

Jedná se o Huawei P9, čili Android.

Díky předem.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Android to je někdy peklo. :)
Upozornění na ostatní e-maily chodí na mobilu v pořádku?

Jinak klasika, u Outlooku vypnout optimalizaci baterie, zapnout automatické spouštění, zamknout spuštěný Outlook aby ho android nevypínal. Nastavit v Outlooku vyšší četnost kontrol příchozí pošty.

Taky mohla některá aplikace (většinou po aktualizaci) převzít funkci default poštovního klienta.

hodnocení

Díky moc.

Zkusím mu domluvit. Na mobil právě nechodí žádná pošta. Ani ta, co posílám sám sobě, abych zkusil, jestli to chodí.

iPad i PC (čili iPadOS i Win 10) jsou naprosto funkční. Jen telefon stávkuje. Vypadá to na nějákou tu aktualizaci nebo jinou novou změnu, jak píšete.

Děkuji ještě jednou.

hodnocení

Ok, dobře... Tak stačilo říct baterce, ať outlook nezavírá a hned to jede.

Děkuji!

hodnocení

0x

Upozornění do mobilu na příchod mailu, se nastavuje na portálu, ne v Outlooku. Přijde formou SMS. Mám to tak už asi dvacet let.

hodnocení

0x
Já mám v mobilu normálně nastavenýho poštovního klienta a když přijde e-mail, pipne nám mobil, tak komp. Vše přes IMAP. Nikoliv POP3.
Přečtený email na mobilu se zobrazí jako přečtený v kompu. A obráceně.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: