Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Prosím někoho aby mi srozumitelně poradil (jelikož jsem laik),jak můžu odinstalovat z pc Windows 7 úplně "Yandex Mail".Věřím,že se mi někdo ozve s konkrétní radou,abych se toho Yandex Mailu již konečně zbavil. Děkuji a přeji všem kdo si toto čte,hezký den.
Pokud to chápu správně, k mailu se jen přihlašujete, ten se v PC neinstaluje. Pokud máte v PC nějakého mailového klienta, můžete z něj tento mail odstranit a více ho nepoužívat. Případně pak zkusit na portálu Yandex zrušit. Ale pokud mail nebudete používat, většinou ho provozovatel po čase sám zruší.
Zdravím. Pokud to dobře chápu, tak všechny účty do služeb na Yandexu jsou společné, sdružuje je Yandex ID.
Postup ke smazání účtu je zde: yandex.com/...
případně český překlad: translate.google.com/...
Zjednodušeně jde o to, přihlásit se na Yandex ID, přejít do správy účtu (Account management) a někde dole by měl být odkaz s funkcí smazání účtu (Delete account).
Poté co účet úspěšně smažete, se k němu nesmíte minimálně 6 měsíců pokoušet přihlásit, ani ho jinak použít, např. v emailovém klientovi. Protože pak by došlo k jeho "oživení"a musel byste ho mazat znovu. Po 6ti měsících bude účet definitivně smazán.
Pokud chcete opravdu smazat jen mail, tak zkuste hledat nějaké odpojení od služby Yandex ID. Případně zrušit celý Yandex účet a založit si nový.
Zdravím Vás.