Nejste přihlášen/a.
Jsem laik, nainstalovala jsem si z obchodu play tu první QR 2.6.9-L,, která má nejvíce stažení, ,prosím je určitě zdarma? děkuji
Mám tuto
když to otevírám v pc, tak tu číslo není
Pokud máte trochu dobrý mobil, čtečky QR kódů i čárových jsou součástí u fotky/focení. Netřeba nic instalovat. Typ neuvádíte. Běžná chyba tazatelů. Jak potom pomáhat?
Případně využíváte Google aplikace (zálohování, Kalendář a jiné), pak je docela dobrá QR-čtečka součástí Fotky.
Google Lens play.google.com/...
Když otevřu svoje nainstalované apllikace, tak tam je napsané Čtečka QR 2.6.9-L a kod z očkování tam mám uložen.
Odkaz jsem sem chtěla dát jako scan obrazovky,, jenomže bohužel když otevřu play a zadám čtečka qr, tak se tam objeví tři, ale okamžitě zmizí, nejde to zastavit a skáčou navrhované aplidace
Pokud je to stejná aplikace, jako v adrese níže, tak ano, je 100% free
teacapps-barcodescanner.e/...
Placená verze této aplikace má v názvu "Pro"
A co ty integrované umí? Jen obyčejný QR nebo taky všechny ostatní podobné?
Já nedám dopustit na Vintasoft Barcode Scanner - o té vím, že mi přečte i nejr§znější asijské varianty.
QR je snad pouze jeden ne?
Pak jsou carove kody, ale ty snad bezny BFU nepotrebuje. Pak jsou jeste ruzne formaty dat, jako treba QR platba, ale to se nacita do bankovni aplikace.
QR je pouze jedním z mnoha dvourozměrných kodu, používá se jich mnoho, některé na první pohled vypadají velmi podobně a jiné se zase liší více..
Jen pár názvů: Aztec, Data Matrix, Dot Code, Han Xin Code, Maxicode, PDF417
V dotazu je zmíněn QR kód!
můžete mi objasnit, se kterým se tento laický tazatel může setkat v praxi?
Regine má pravdu, v kvalitním telefonu (příkladně iPhone) je QR čtečka integrovaná ve fotoaparátu asi 10 let...
Spuštění foťáku na iPhonu je operace na jediný click i při zamčeném telefonu.