Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Potvrzení nových podmínek užívání účtu Microsoft

Od: aja1946® odpovědí: 9 změna:

Přišel mi email mi p nutnost potvrzení nových podmínek užívání účtu Microsoft, jsem naprostý laik, v podstatě jsem u toho nic nevyčetla, jediné co mne zaujalo je, že při delším neužívání účtu se účet zruší. a při nepotvrzení nebudu mcoi používat produkty.

1. Bohužel vlastně nevím, co učet Microsoftu je, k čemu slouží a co je na něj vázané v mobilu či notebooku a co by případně zmizelo při jeho zrušení, jaké jsou to ty produkty.

2. Jistě někdo taktéž podobný mail dostal, takže se ptám, zda je tam něco závažné a zda to mohu potvrdit..

Děkuji za polopatickou odpověd.

doplněno 06.04.21 13:43:

Děkuji, ale pořád jsem se nedověděla, jak zjistím, jestli něco od Moicrosoftu používám.

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Podvod, nevšímat si, sociální manipulace. Nic se nezruší i kdyby byl. Microsoft nic nerozesílá. U Microsoft můžete mít účtů i více. Nic tomu nebrání. Například Microsoft OneDrive pro zálohování údajů, nebo na fórum, či pro zadarmo Office kancelář.

Není to podvod a tazatel asi nemyslel přímo email. A pokud neodsouhlasí, nedostane se třeba na You Tube a jinam.

qwert
1) Pokud to přišlo mailem, je to podvod.
2) I kdyby to nebyl podvod, tak podmínky Microsoftu nemají žádný vliv na používání ne-Microsoftích služeb jako Youtube.

hodnocení

1x

Mám na PC většinou jen licenci bez zřízení účtu microsoft. Jediný PC mám s tímto účtem kvůli rodičovské kontrole - a tam mi právě přišel tento mail.

Předpokládám, že běžný uživatel bez registrace nebude nijak omezen, ale zatím je to ve hvězdách. Je zřejmé, že je vše legální. Upravují podmínky a vy máte na výběr. Chcete nebo nechcete - když ne, máte právo nepoužívat windows.

To je vše.

hodnocení

1x

@ataja1946 doplněno 06.04.21 13:43: Děkuji, ale pořád jsem se nedověděla, jak zjistím, jestli něco od Moicrosoftu používám.