Nejste přihlášen/a.
Přišel mi email mi p nutnost potvrzení nových podmínek užívání účtu Microsoft, jsem naprostý laik, v podstatě jsem u toho nic nevyčetla, jediné co mne zaujalo je, že při delším neužívání účtu se účet zruší. a při nepotvrzení nebudu mcoi používat produkty.
1. Bohužel vlastně nevím, co učet Microsoftu je, k čemu slouží a co je na něj vázané v mobilu či notebooku a co by případně zmizelo při jeho zrušení, jaké jsou to ty produkty.
2. Jistě někdo taktéž podobný mail dostal, takže se ptám, zda je tam něco závažné a zda to mohu potvrdit..
Děkuji za polopatickou odpověd.
Děkuji, ale pořád jsem se nedověděla, jak zjistím, jestli něco od Moicrosoftu používám.
Podvod, nevšímat si, sociální manipulace. Nic se nezruší i kdyby byl. Microsoft nic nerozesílá. U Microsoft můžete mít účtů i více. Nic tomu nebrání. Například Microsoft OneDrive pro zálohování údajů, nebo na fórum, či pro zadarmo Office kancelář.
Není to podvod a tazatel asi nemyslel přímo email. A pokud neodsouhlasí, nedostane se třeba na You Tube a jinam.
Mám na PC většinou jen licenci bez zřízení účtu microsoft. Jediný PC mám s tímto účtem kvůli rodičovské kontrole - a tam mi právě přišel tento mail.
Předpokládám, že běžný uživatel bez registrace nebude nijak omezen, ale zatím je to ve hvězdách. Je zřejmé, že je vše legální. Upravují podmínky a vy máte na výběr. Chcete nebo nechcete - když ne, máte právo nepoužívat windows.
To je vše.
@ataja1946 doplněno 06.04.21 13:43: Děkuji, ale pořád jsem se nedověděla, jak zjistím, jestli něco od Moicrosoftu používám.
1. Zeptejte se na podpoře Microsoft. Zde v diskusi asi nikdo nemůže znát Vaše soukromé užívání.
2. Nepoužíváte Microsoft Windows? Já například neužívám, mám distro Linux-u Ubuntu.
3. Pokud ano, při instalaci Windows jste možná nastavili přihlašování pomocí účtu Microsoft + cloudové služby Microsoft místo klasického místního účtu a tím znají Vaši mail-adresu při instalaci uvedenou. Zde je popis: pcworld.cz/...