Nejste přihlášen/a.
Pokud dosud vše fungovalo, tak v routeru bych spíše problém nehledal. Spíše bych hledal problém v kabeláži mezi poskytovatelem a modemem (podle slovíčka modem tipuji, že máte ADSL nebo spojení přes kabelovou TV) a pak mezi modemem a routerem. Případně se mohlo stát, jak už zaznělo od jiného uživatele, že mohlo dojít třeba nedopatřením k nezaplacení a poskytovatel vás zkrátka odstřihl. Pokud tomu tak je, tak ani přes ethernetový kabel nepůjde internet (doporučuji otestovat). Pokud vám příkaz ping 8.8.8.8 ohlásí ztrátu paketů 100 %, tak to vyloučí i případnou nedostupnost DNS (překlad z doménových jmén na IP adresy a vice versa)
Hláška že na WiFi není internet znamená aspoň ve Windows, že se nepodařilo kontaktovat jeden z jejich serverů a pak je velmi pravděpodobné, že je to kvůli výpadku internetu. Podobně funguje i funkce "detect internet" na MikroTik routerech
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.