Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Notebooky a Ram

Od: ah* odpovědí: 7 změna:
Ahoj chci se zeptat na pár informací o noteboocích a jejich Ram. Ramka má nějaký typ označení ta má Ramka je DDR3 a má nějakou určitou frekfenkci - takže moje otázka je jednoduchá.
Jak zjistím jakou maximální frekfenkci mohu do notebooku dát? ( ta co tam je má 770mhz a já bych chtěl vědět jaká může být maximální aby mi to newim třeba deska utahla).
Jinak notebook mám od znamýho prohrál ho v pokeru.
Je starší ale slouží - dokonce mi i vyhovuje.
Nejsem nijak náročný dělám na něj jen pracovní věci a dokonce se dá na něj dívat i na filmy.
Nejsem žádný odborník tak předem prosím bez řečí jako zahoď to atd.
Jinak je to Lenovo G500
2 gb Ram
500gb hdd - časem si dám ssd ( ale první řeším Ram)
Procesor bohužel jenom necelých 2ghz

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Tvůj NTB zvládne max. 8GB RAM o "rychlosti" 1600Mhz. Pochopitelně DDR3. S procesorem si moc hlavu nelámej, jeho výměna v NTB může být dost problematická. Zrovna tak HDD. SSD ti jistě urychlí start, ovšem nevím, zda bude hodně znatelný rozdíl v rychlosti reakcí NTB.

doplněno 29.03.21 15:52:

@ah: Neznám silnější RAM.

Především musíš zjistit, kde jsou RAM sloty. Pak odmontuješ příslušný kryt (popř. i rozebereš půl NTB), vyndáš původní RAM a instaluješ do dvou slortů, které tam najdeš, 2 nové RAM (2x 4GB). Na systém a další instalované věci to nemá vliv. Po zpětné montáži můžeš pokračovat v "rychlejší" práci.

ah*
hodnocení

A zeptám se pokud budu chtít vyměnit Ram - tak jak říkám nejsem expert - takže chci vědět koupím silnější Ram.
Vytáhnu starou Ram
Strcim novou a nemusím třeba znovu nahrát windous.
Vážně stačí akurát vyndat starou Ram a dát tam silnější bez nějaký instalace? Díkky za info
V předešlém vlakne jsem dal link na kompletní rozborku notebooku. Asi chcete dokoupit další 2GB modul a budete používat jak starý tak nový (celkove 4GB). Případně 4gb (tj 6GB celkem) nebo...

youtu.be/...
ah*