Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Instalace tiskárny

Od: sikojar* odpovědí: 3 změna:

Jsem laik ke svému počítači jsem si zakoupil novou tiskárnu HP Office Jet 6950.zapnul jsem ji nasadil barvy vitiskl papír,zarovnal okraje ,oskenoval.Problém nastal když jsem na PC zadal příkaz scenovat.Odpověď POVOLIT SCENOVANI do PC. Jenže já nevím jak.Poradíte a pokud ano zkuste podrobněji popsat co mám udělat .Bohu žel je mi 70 let,takže...

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

111®
hodnocení

3x

propojit tiskárnu s PC a v Ovládacích pameůech klik na toskárny a zvolit přidat tiskárnu , asi jste to neudělal..

tomas11*
hodnocení

1x

Jestli dobře vzpomínám také se mi to stalo nedávno u nové HP tiskárny - pokud je tam tabulka na povolení tak to tlačítko povolit bylo vlastně zakryto spodní lištou (popisuju u win7) ,a zmenšení velokosti nepomohlo , tak jsem musel ma chvílku nastavit spodní lištu skrývat , eventulně přetáhnout spodní lištu na bok.Pokud nevíte jak nastavit skrývání lišty tak dejte vědět a přidám obrázek.

Ale způsobů jak se dopracovat k tomu skenování bude jistě více.Přeji zdar

doplněno 04.03.21 18:49:

za 1) klik pravým myšítkem na spodní lištu a vybrat levým myšítkem vlastosti

za 2) v otevřené tabulce zaškrtnout pravým myšítkem - automaticky skrývat hlavní panel (a potvrdit dole v tabulce)

za 3) zrušíte obráceným postupem.

Třeba se toto bude hodit i jiným méně znalým uživatelům.

Instalace tiskárny

jm
hodnocení

0x
Musíte si instalovat ovladače a aplikací pro skenování. U canonu to bylo něco jako Uscanutility. HP mají svou

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.