Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Práce s Tor

Od: muska odpovědí: 11 změna:

Dobrý den, jsou na Tor browser nějaké zajímavé věci? Třeba hacking, prostě nějaký to počteníčko. Slyšel jsem o tom od kamaráda a docela mě to zajímá, jsem v tom nováček, takže toho vím jen pár, ale tak jestli tam něco je. (neslouží k špatnému úmyslu!).

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Na Tor browser žádné zajímavé věci nejsou. A to proto, že Tor browser je, zjednodušeně řečeno, internetový prohlížeč jako ostatní prohlížeče, pouze jako jakýsi nadstandard poskytuje anonymizaci svého uživatele. To je hlavní důvod, pro ho používá množství těch, kteří z různých důvodů chtějí zůstat v anonymitě.

daniela1
hodnocení

1x

Ano, na onion stránkách jde najít leccos. Zajímavé, ať už v dobrém, nebo špatném slova smyslu, to jistě je. A zdaleka nejde jenom o hackery.

muska
hodnocení

jsu nějaké stránky, kde jsou linky na přesné téma, co jsem psal?

daniela1

Možná taková stránka existuje, o žádné konkrétní nevím. Ale myslím, že na Hidden Wiki je přímo část s odkazy na nějaké takové stránky. Netuším, jestli fungují. Tak najít Hidden Wiki, popřípadě použít vyhledávač Torch a možná se něco najít povede. Bohužel to není tak snadné, protože tyhle stránky často přestávají fungovat z hodiny na hodinu.

Pro pochopení bych doporučovala nastudovat něco o fungování té sítě - její princip, její smysl a tak. :)

scv®