Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
z ničeho nic mi přestal fungovat Word+Excel s hláškou, že: "většina funkcí je zakázaná, protože Office jsou neaktivní" a při pokusu o práci se objeví okno pro zadání "product key". Čím to a co se s tím dá dělat kromě pořízení nové licence? Zkoušel jsem zadat nějaké klíče nalezené na netu, ale bez výsledku.
P.S. toto software jsem koupil již s notebookem, původ neznám a nejsem odborník.
Díky za případné (plodné ) rady.
... mám zájem jen o případné rady jak se pokusit zprovoznit stávající software. O software ne měsíc nejde, dosud to fongovalo delší dobu...
Zavolat či napsat podpoře Microsoftu, ta vám pomůže s vaší zaplacenou licencí. Pokud jste MS Office koupil s notebookem, tak je máte na faktuře a měli vám dodat i licenční klíč - obraťte se na prodejce notebooku, pokud to tak není.
Poslední možnost - kradený software - s tím vám radit nebudu ani omylem. Máte zdarma k dispozici alternativu Libre Office nebo ořezanou verzi MS Office online zdarma na webu.
Tohle mě taky zajímá - kupovala jsem NB, kterému odešel HD, Office byly k němu. Ale s jiným NB už prý nemám nárok.
Jen tak pro info, už má Libre Office .
Jestli to je koupeno před pár týdny, pak je jasný důvod - produkt nebyl aktivován a po měsíci se ukončil. Jestli je to delší dobu, asi někdo kód licence použil pro svou aktivaci - ale vy s tím nenaděláte vůbec nic. Nemáte doklady od kamenné prodejny o nákupu NTB s tímto softwarem.