Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

USB Flash 4 GB naformátovaná není vidět na WIN10

Od: pokorny odpovědí: 12 změna:

Prosím poraďte, už opravdu nevím. Nejsem začátečník, ale dochází mi fantazie Mám paměť USB Flash 4 GB.

Nevidím ji naformátovanou ve WIN10 na stolním PC. Přitom virtuální Win XP a virtuální WIN 7 ji vidí (používám staré WIN kvůli starému hardwaru a jeho ovladačům). Vidí ji také jiný noťas s WIN10 i tablet s androidem.

Zkoušel jsem naformátovat na jiném počítači. To v pohodě jde a po přenesení na moje PC, FAT 32 – nic, NTFS – nic, exFAT – nic. Flash žádný vypínač nemá.

Samozřejmě, že u PC jsem vyzkoušel všechny možné konektory USB. Všechny jsou v pořádku. Jiné USB Flash tam fungují a jsou vidět bez problémů.

Zkusil jsem i jiný soft "SD card formatter", ale když paměť není vidět, není co formátovat. Přitom karta naformátovaná je jinde.

Napadá někoho něco podnětného, než paměť poletí obloukem? Mě nevadí, že ji vyhodím, mě štve princip, že to nejde a nevím proč.

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hm*
hodnocení

0x

> Napadá někoho něco podnětného, než paměť poletí obloukem?

Jestli všude jinde flashka opravdu funguje, proč by měla letět obloukem? Vyhoď W10.

pokorny
hodnocení

Já prosil o fundovanou odpověď. V PC jsem vyzkoušel nejméně 6 flashek a všechny fungovaly bez problémů. Takže v těch desítkách to nejspíše nebude.

hodnocení

0x

Naformátovaná kde? Třeba v TV?

pokorny
hodnocení

Naformátovaná v noťasu s WIN10. Do televize ji nestrkám. Vyzkoušel jsem všechny tři formátovací systémy, ale v PC na WIN10 není vidět.

jm
hodnocení

0x
Správce disků ho musí vidět. Tam ho naformátovat výchozím nastavením a hotovo. A když je ve w10, nedávat ho do XP... To je pak skoro každá zmatená a dělá potíže
doplněno 28.01.21 12:49: Když ho ve virtuálním prostředí vidíte, jde tam něco uložit? Občas je flash k.o. a systém vidí jen "písmeno" disku...
pokorny
hodnocení