Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Výpadky internetu při zatížení (T-mobile)

Od: miraaa odpovědí: 4 změna:

Dobrý den,

mám pevný internet od T-mobile a kabelem k routeru připojen jeden PC a pak nějaká zařízení přes WiFi - mobily, notebook. Pokaždé, když na nějakém zařízení nahrávám či stahuji nějaký větší soubor (např. na uschovna.cz, cloudové cloudové služby či jen cokoli z internetu), je 100 % rychlosti internetu přiřazeno právě této činnosti a tudíž internet nejen na daném zařízení, ale na všech aktuálně připojených zařízeních, vypadne, dokud daná činnost neskončí. Kontaktoval jsem podporu T-mobile, kde mi bylo sděleno, že se nejedná o chybu, ale o vlastnost a že mohu rychlost internetu přerozdělit konkrétním činnostem v nějakém specializovaném SW, např. Net Limiter, který je však placený.

Neznám však nikoho, kdo by měl podobný problém, třeba naši mají také pevný internet od O2 a tam tento problém není, v práci také v pohodě, u manželky rodičů je také vše v pořádku, stává se mi to opravdu pouze doma na internetu od T-mobile. Stejně tak nevím o nikom jiném, kdo by se s tímto problémem potýkal...

Chtěl bych se tedy zeptat na váš názor, zda je toto chování standardní či nikoli, popř. zda máte někdo podobnou zkušenost...

Díky za odpovědi :)

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

clovicek*
hodnocení

0x

Dobrý den,

pokud máte malou tak je toto normální. Nejsem si jist zda li Vám Net Limiter no tohle pomuže , protože tím nastavíte pouze tok na PC. Pokud máte připojenou na linku třeba dašlí mobily , TV , či jiná zařízení musel byste tohle nastavovat už na routeru.

 

hodnocení

0x
Co znamená vypadne? Nemělo by dojít k odpojení zařízení od WiFi. Měl byste být pořád schopen používat lokální síť. Jestli myslíte vypadne tím, že ostatní nemůžou pustit youtube či otevřít Facebook, tak to se může stát. To co hledáte je QoS (quality of service) na routeru. Někde to jde nastavit. Umožňuje to nastavit priority služeb ci rozdělení kapacity inetu mezi klienty. Ptiklad:
asus.com/...

 

otto*
hodnocení

0x
Najprv si otestuj, či to isté správanie je aj vtedy, ak wifi na routri vypneš a budeš používať len LAN. Ak by si zistil, že cez LAN to chodí normálne aj na viacerých počítačoch, tak problém je wifi. To môže byť preto, lebo wifi je možné zarušiť podstatne ľahšie ako LAN kábel. S rušením ti žiadne QoS nepomôže. Treba odstrániť rušenie aby to fungovalo tak ako na LAN.

 

miraaa
hodnocení

0x

Dobrý den,

díky za odpovědi, našel jsem v administraci svého routeru QoS, tak si s tím zkusím pohrát...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]