Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kvalitní notebook

Od: student odpovědí: 14 změna:
Zdravím,
Chtěla bych vás poprosit o radu, který z těchto dvou notebooku bych měla raději zvolit. Jsem student vysoké školy, hry nebudu hrát, ale rada bych, aby vydržel zátěž při práci a aby mi taky hlavně co nejdéle vydržel. Budu vděčná za vaše připomínky a rady k rozhodování.

Kvalitní notebook
Kvalitní notebook #2

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

5x
Berte Notebook Huawei MateBook D14 2020 stříbrný (53010XUW)
Je mnohem lépe vybaven.
student
hodnocení

Moc děkuji za radupokud vás tu ještě pár bude se stejným názorem, tak je volba 100% :)
Lenovo má ale zase lepší procesor. Tak vybírejte podle toho, co je pro vás priorita :)
student
hodnocení

Děkuji mockrát za váš čas a odpověďRozhodně mi vaše info pomůže k rozhodnutí se :)

hodnocení

2x
Je pravda že Mate ma lepší trochu parametry, hlavně vetsi ssd se vždy hodi, ale pro mě má několik nevýhod. Jen dvě usb typu a, což by mi nestačilo (externí klávesnice, myš a headset) a pak tam nepíšou nic z čeho je tělo notebooku. U lenová píšou že je to hliník, mate je možná jen z plastu. Já bych teda spíš ještě zkusil hledat. Nebo se podívejte na recenze obou notebooku co o nich říkají.
student
hodnocení

Děkuji za váš obsáhlý komentář. Jsem ráda, že jste vytkl pouze 2 věci, které jsou pro mě naštěstí maličkost. Externí klávesnici nepoužívám, max FlashDisk a občas i myš. Vyhledala jsem na stránkách Huawei, že je to hliníková slitina, je to fajn?
Mockrát děkuji
Hliníková slitina je ok. Par dalších tipů ve stejné cenové hladine:
czc.cz/...
czc.cz/...
Mě se líbí lenovo (6jadro cpu, 16GB ram)
Plus větší displej, fullhd rozlišení na 15.6 displeji by bylo pro me unavené oči lepší. Každopádně at vám notas, kterýkoliv si vyberete, slouží dobre.
student
hodnocení

Jste moc laskavý, nicméně notebook chci pouze ve variantě do 14palců, skrz skladnost při častém cestování do školy atd.