Zdravím, Chtěla bych vás poprosit o radu, který z těchto dvou notebooku bych měla raději zvolit. Jsem student vysoké školy, hry nebudu hrát, ale rada bych, aby vydržel zátěž při práci a aby mi taky hlavně co nejdéle vydržel. Budu vděčná za vaše připomínky a rady k rozhodování.
Je pravda že Mate ma lepší trochu parametry, hlavně vetsi ssd se vždy hodi, ale pro mě má několik nevýhod. Jen dvě usb typu a, což by mi nestačilo (externí klávesnice, myš a headset) a pak tam nepíšou nic z čeho je tělo notebooku. U lenová píšou že je to hliník, mate je možná jen z plastu. Já bych teda spíš ještě zkusil hledat. Nebo se podívejte na recenze obou notebooku co o nich říkají.
student
Děkuji za váš obsáhlý komentář. Jsem ráda, že jste vytkl pouze 2 věci, které jsou pro mě naštěstí maličkost. Externí klávesnici nepoužívám, max FlashDisk a občas i myš. Vyhledala jsem na stránkách Huawei, že je to hliníková slitina, je to fajn? Mockrát děkuji
Plus větší displej, fullhd rozlišení na 15.6 displeji by bylo pro me unavené oči lepší. Každopádně at vám notas, kterýkoliv si vyberete, slouží dobre.
student
Jste moc laskavý, nicméně notebook chci pouze ve variantě do 14palců, skrz skladnost při častém cestování do školy atd. Určitě mi ale vaše rady pomůžou při rozhodnutí. Děkuji
Omlouvám se, přikládám odkazy. mall.cz/... datart.cz/... Notebook jsem samozrejme nevybrala podle vzhledu, ale byly mi doporučeny tyhle dva a ráda bych slyšela názory od více lidí, abych si byla jistá pro který z TĚCHTO se rozhodnout
Opravdu na tom chceš pracovat? V tom případě bych volil raději velikost 15" a hlavně, klávesnici s numerickou částí. Obrazovku raději matnou (pokud seženeš) a tělo pokud možno kovové.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.