Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zoom - neslyším ostatní při rozdělení do skupin

Od: elisa24® odpovědí: 6 změna:

Dobrý den, vždycky když nás vyučující rozdělí do skupin, neslyším ostatní. Musím odejít a učitel mě musí znovu vpustit dovnitř a znova přidělit do skupiny. Pak už slyším. Nevíte, čím to může být? Nemáte někdo podobnou zkušenost? Děkuji

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

karel556*
hodnocení

0x

Zřejmě máte na mysli on line vyučování, ale křišťálovou kouli mám v opravně, tak se jen domnívám, to by chtělo více podrobností, takhle by vám někdo mohl odpovědět, že když odejdete tak si před návratem umyjte uši.

hodnocení

Ano, pardon, myslím on-line vyučování. Jaké podrobnosti mám připsat?

karel556*

Mohlo by to být někde v nastavení zvuku, jaký máte operační systém?

hodnocení

Používám na to linux mint. Děje se to jen po rozdělení do skupin, když jsou všichni v jedné "místnosti", tak problém nemám.

host
hodnocení

0x

Jsem úplný laik, který tápe, ale možná by vám pomohl článek "Jak rychle začít učit na dálku"kde je v bodě 7. Jak a co nastavit, aby to fungovalo v části o n, v astavení na straně toho, kdo zoom provozujebodu 3 napsáno:

" 3. po vyplnění základních údajů je důležité nastavit defaultní vypnutí divákovy kamery ... atd."

takže to je možná v nastavení na straně školy a ne na vaší straně...? Nevím to, sám hledám rady a zkušenosti.: Sám jsem zvědavý na další odpovědi.

doplněno 18.10.20 15:00:

Jen v rychlosti jsem našel Rozdělení student/... v ZOOM .

hodnocení

Spolužáci s tím problém nemají. Asi příště zkusím jiný notebook.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.