Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Reklamace notebooku

Od: nalehavy odpovědí: 13 změna:
Dobrý den,snad jsem to zařadil do správné katetorie.Koždopádně k věci..Mám velký problém s notebookem a vyhazuje mě nepřetržitě do Biosu, myslím, že jsem vyzkoušel asi všechny způsoby (minimálně od opakovaného restartu,nějakého toho obyčejného rebootování a zkratek k restartu) Usoudil jsem tedy,že mám notebook očividně poškozený.Stalo se mi vlastně už jednou, že jsem měl s tímhle problém a dal ho opravit někomu technický zdatnějšímu, než jsem já. (Do notebooku nelezl)
Celkem to naléhá jsem student a notebook mám stále v záruce (24 měsíční) a stál dost na to,aby se mi je tak povaloval v baráku.Chtěl bych jej nechat reklamovat,ale nevím jestli reklamace bude úspěšná, když mám rozbitý mezerník,který jsem zkrátka rozbil,ale skrz to jej přeci nechci reklamovat, důvod je ten že se mi selhal asi disk-byl jsem na notebooku po asi tak hodině se mi vypl, já jej znovu zapl 5-10 minut jel a zas vypl se a teď jsem právě v tom BIOSu.

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Reklamovat po takové době nelze, pouze dát do opravy. Pokud se stejná závada objeví třikrát a je uznaná, pak máte nárok na vrácení peněz. Nesmíte ale porušit podmínky záruky ("nevrtat" se v tom).

Reklamovat v záruce samozřejmě lze. Je otázka, jak prodejce o reklamaci rozhodne.

asd1

Reklamovat v záruce samozřejmě lze a zákonnou záruku prodejce nesmí ničím podmiňovat, tj. zamítnout může jen vady způsobené "vrtáním se v tom" ale nemůže jen tak zamítnout z důvodu "někdo se v tom vrtal"

nalehavy
hodnocení

Mohu se zeptat proč není možná reklamace, když jej mám stále měsíc až 2 měsíce do konce záruky? Je alespoň možná oprava ze strany prodejce? Jinak jsem se v něm nerypal.

Umíš číst? Už 2 jsme ti tu řekli, že reklamovat samozřejmě můžeš. Co chceš víc slyšet?

Záleží, co si člověk představuje pod pojmem reklamace. Čti zde.