Dobrý den,snad jsem to zařadil do správné katetorie.Koždopádně k věci..Mám velký problém s notebookem a vyhazuje mě nepřetržitě do Biosu, myslím, že jsem vyzkoušel asi všechny způsoby (minimálně od opakovaného restartu,nějakého toho obyčejného rebootování a zkratek k restartu) Usoudil jsem tedy,že mám notebook očividně poškozený.Stalo se mi vlastně už jednou, že jsem měl s tímhle problém a dal ho opravit někomu technický zdatnějšímu, než jsem já. (Do notebooku nelezl) Celkem to naléhá jsem student a notebook mám stále v záruce (24 měsíční) a stál dost na to,aby se mi je tak povaloval v baráku.Chtěl bych jej nechat reklamovat,ale nevím jestli reklamace bude úspěšná, když mám rozbitý mezerník,který jsem zkrátka rozbil,ale skrz to jej přeci nechci reklamovat, důvod je ten že se mi selhal asi disk-byl jsem na notebooku po asi tak hodině se mi vypl, já jej znovu zapl 5-10 minut jel a zas vypl se a teď jsem právě v tom BIOSu.
Reklamovat po takové době nelze, pouze dát do opravy. Pokud se stejná závada objeví třikrát a je uznaná, pak máte nárok na vrácení peněz. Nesmíte ale porušit podmínky záruky ("nevrtat" se v tom).
Reklamovat v záruce samozřejmě lze. Je otázka, jak prodejce o reklamaci rozhodne.
asd1
Reklamovat v záruce samozřejmě lze a zákonnou záruku prodejce nesmí ničím podmiňovat, tj. zamítnout může jen vady způsobené "vrtáním se v tom" ale nemůže jen tak zamítnout z důvodu "někdo se v tom vrtal"
nalehavy
Mohu se zeptat proč není možná reklamace, když jej mám stále měsíc až 2 měsíce do konce záruky? Je alespoň možná oprava ze strany prodejce? Jinak jsem se v něm nerypal.
Před 10-11lety lety pořídil syn NB kvůli škole. Doma používal výhradně stolní PC a jeho malý NB jsem večer a o víkendech používala já, takže byl docela vytížený. Do konce 24měs.záruky chyběly 3týdny, když odešla obrazovka. Nevím všechny detaily, protože vše vyřizoval syn, ale nejprve se domluvil s prodejcem a pak odeslal NB. NB za nějaký čas přišel zpátky opravený. Máme ho na chalupě a běží dodnes.
doplněno 15.10.20 21:01:
Čili na rozbitém mezerníku nezáleží úspěšnost reklamace. Pokud ti reklamaci zamítnou, uvedou důvod zamítnutí anebo reklamaci uznají a NB opraví (až na ten mezerník, asi).
nalehavy
Dobře,to jsem potreboval slyšet.Děkuji za odpověď.
o jakou značku notebooku se jedna nejednoduší je reklamace v autorizovaném kuryrní služba notebook odveze do servisu a po opravě příveze zpět na adresu kterou zadate
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.