Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nejde vypálit film - je moc velký

Od: janek29* odpovědí: 12 změna:

Prosím vás o radu mám vypalovací program Ashampoo a potřebuji vypálit film který má 93 minut a nejde my vypálit píše mne to že mám dát dvouvrstvé DVD tak nevím pokud má někdo zkušenost stímto programem dejte vědět co a jak na to všem moc děkuji

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Pokud vám to píéše tuto hlášku znamená to ,že film je větší než 4,7 GB a nevejde se na DVD ,proto chce větší-dvouvrstvé,které má 9 GB.Většinou jsou to filmy jako příloha Blesk ,Aha apod. Dají se ořezat-upravit,zmanšit velikost

wasek*
hodnocení

0x

Já pracuju s tím Ashampoo celkem často. Nejsem sice moc odborník, ale problém bude asi v tom, že ten film má víc než 4,7 GB (většinou to bere ještě míň - možná 4,5 GB). Řeším to tak, že si ten film napřed zmenším v programu Shrink - nastavím si kompresi třeba 90 procent. A pak to teprve vypálím v tom Ashampoo.

janek29*
hodnocení

Díky za odpověd ale ten Shrink nemám a určitě není v češtině nebo je já anglicky neumím a v tom je ten problém pak jak na to

petr123*

Shrink je v češtině, zkus to.

hodnocení

0x

stáhni si tohle instaluj.cz/...

gogofm*
hodnocení

0x

Ja používam DVD Fab platinun je v češtině a prědelá to i DVD 9.

goldengogo.webovastranka./...

janek29*
hodnocení

Díky za radu uz sem to fab platinum nainstalovala ale nevím jakou volbou to mám vypálit mám DVD 98 min a zkusila sem to vypálit a ukáže se mne že zpracování selhalo prosím ještě radu jak to mám udělat aby to fungovalo moc děkuji

Otevři dvd Fab platinum,klikni na hlavní film,vlož dvd s filmem,ten se ořízne o upoutávky a reklamy,poté ti vyjede dvd ven z kompu,vložíš prázné dvd a pálíš,jednoduché

janek29*
hodnocení

Ano tak přesně sem to udělala a píše mne to že to selhalo tak nevím

podívej se jestli máš vůbec místo na Hdd,tam kam se ti vypálená filmy ukládají.Protože pokud se nemá kam uložit tak ti to nepojede.

janek29*
hodnocení