Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Eshop a záruka

Od: novak1* odpovědí: 3 změna:

Když koupím počítač a nebo cokoliv jiného cez Eshop tak když se pokazí v zaruke musím poslat počítač na adresu Eshopu? A co když už neexistuje? To si potom treba vybírat Eshopy a nebo nakupovat v obchodným dome.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
avatar libor007
Značkové pc typu asus, lenovo apod řešíte přímo s autorizovaným servisem dané značky. Já např reklamoval nikon foťák a výrobce dokonce poslal kurýra pro výrobek ke mě domů na své náklady. Skládačku nebo komponenty řešíte přímo s prodejcem, nicméně i po ukončení jeho činnosti není úplně ztracena šance na reklamaci. Eshopů se nebojte, nicméně doporučuju nedívat se pouze na cenu, ale taky na hodnocení zákazníků a historii firmy. Já vždy nakupuji u zavedených firem typu alza, czc, mall atd které tady jsou dlouhé roky. Na heurece najdete všechny potřebné informace na jednom místě. Reklamační podmínky jsou vždy na stránkách prodejce! Popř se na konkrétní kus neztyďte zeptat.
novak1*
hodnocení

Na Heurece jsou ceny rozdílné u nekterých Eshopu víc jak 10eur ,konkretne u vysavaču. Jestli v tom není nejaký háček.

 

iz*
hodnocení

2x

Záleží na reklamačních podmínkách toho kterého eshopu > doporučuji se s nimi seznámit před objednávkou zboží. Záleží i na výrobci, některý u nás má více servisů, pak byste (snad) mohl reklamaci řešit přímo se servisem. Ale i na to bych se v eshopu radši zeptala.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]