Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nejde odeslat zpráva

Od: edmond* odpovědí: 14 změna:

Na Outlooku 2003 mi nejde odeslat zpráva, přitom test nastavení účtu proběhne O.K. V možnostech internetu-zabezpečení mám nastavenou středně vysokou úroveň.

Předtím jsem měl Outlook 2002 ten chodil po vymazání celého Officu 2002 a nainstalování Officu 2003 vznikl tento problém.

Díky za pomoc Edmond

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

alf*
hodnocení

0x

nějaká hláška? Nebo to jen tak prostě nejde a nic neříká?

edmond*
hodnocení

Nic to neříká, proběhne akorát bargraf odesílání, který se tváří,že je vše O.K. Zaháčkuje se mi to zeleně (mám nastaveno zobrazit průběh odesílání) a zmizí ,ale zpráva (bez příloh)neodejde.

 

sondaw*
hodnocení

0x

Na jakém účtu zprávy nejdou odeslat (centrum, seznam?) Jednou mi něco podobného dělával účet na centrumu, pomohlo mi v Nastavení pošty označit Při spojení odesílat okamžitě. Po nějaké době se stav upravil, chyba byla na straně serveru

edmond*
hodnocení

Ještě dodatek.Oprášil jsem stařičký Outlook expres a tam vše funguje jak má.Tak že to vidím na problém v Outlooku 2003?!

Edmond

alf*

to už bych raději oprášil Thunderbird. Pokud nemáte zvláštní důvodu pro používání velkého Outlooku.

edmond*
hodnocení

Thunderbind jsem zkoušel,ale tam mi vadí, že:

1.)když ho otevřu a kliknu na přijmout tak se objeví tabulka požadující heslo pro uživatele.Přestože ho zadám správně(aspoň si myslím) tak se objeví po chvilce hláška: příkaz PASS nebyl úspěšně proveden.Poštovní server pop3.centrum.cz zaslal odpověď: invalid user/password.

Pzn.Je-li nějaká zpráva k přijmutí tak se po otevření Thunderbindu automaticky bez problému načte. To vcelku vzal čert.

2.)Při odeslání nově vytvořené zprávy tato zpráva zmizí a neobjeví se mi kopie v složce odeslaná.Tím pak nevím jestli zpráva došla nebo ne.Jsem vlastně závislý na výzvě(nastaveno) pro příjemce zprávy aby potvrdil příjem. V nastavení účtu/kopie složky mám nastaveno :Automaticky při odeslání zprávy uložit kopii do složky Místní složka/Odeslaná.Avšak nějak to nefunguje.

To mi vadí nejvíc,protože pro tuto chybu jsem málem dojel při jednání s úřadem kdy požadovali e-mailem poslat dokument.Já to poslal, ale jim prý e-mail nepřišel a tak vše chtěli odložit ad acta.Štěstí, že jsem to jistil po cca 3 dnech telefonátem a nakonec vše dopadlo dobře.A tím jsem skončil s thunderbindem

alf*

1) to si myslím je opravdu chyba v zadání, TB používám, mám v něm asi 5 účtů, mohu přijmout vše nebo jen vybraný účet bez problémů

2)odchozí mám nastavenu Další Odeslaná pošta v účtu místní složky a k některým účtům mám takto nastavenou jinou složku jak potřebuji

ad potvrzení - to mám nastaveno Nikdy neodeslat protože to je k ničemu. To je jako potvrzení o doručení faxu. Držel jsem před lety potvrzení o doručení, mluvil s dodavatelem kde je zboží a ten tvrdil, že žádný fax s objednávkou nemá. Tak jsem potvrzení vypnul, šetřím papír a výsledek je tak asi jednou dvakrát do roka úplně stejný jako kdybych měl štosy potvrzenek.

ad ztráta - s emailem pracuji každý den, desítky přijatých, odeslaných, vlastně vše co nehoří řeším e-mailem a jsem rád když tak činí i ostatní, telefon vyrušuje od práce, na majl odpovím v klidu. Nepamatuji za posledních několik let že by se nějaký e-mail ztratil směrem od nebo ke mě. Mám ale plno známých, kteří používají e-mail příležitostně a ti si věčně stěžují že jim nepřišel majl nebo že příjemci nedorazil a považují to za nespolehlivou formu komunikace.

edmond*
hodnocení

Koukám, že v diskusi se neobjevila odpověď na otázku. Ano používám server Centrum

sondaw*

Zkus dát v Nápovědě Outlooku Rozpoznat a opravit, podívej se, jestli ti nově nainstalovaný Outlook neblokuje firewall nebo antivir, jinak bych napsala na zákaznickou podporu Centrumu (pokud máš nastavení pošty v pořádku, mělo by to chodit). Oni ti sice napíší, že je chyba v tvém nastavení, mi to napsali tehdy asi 3x, až jsem jim napsala, že schránku na centrumu zruším a obrátím se jinam, kde to chodit bude, najednou to fungovalao jak mělo - ale u nich chyba nebyla;)

doplněno 13.02.09 09:46:

Ještě doplním, pokud ti testovací zpráva odejde v pořádku, bez chyby, jak píšeš, je chyba na straně serveru

Jen pro jistotu se ještě podívej v Outlooku do Nástroje>MOžnosti>Nastavení pošty>Odeslat a přijmout>jestli máš nastaveno Všechny účty

edmond*
hodnocení

Vše jsem podle Vás zkontroloval a udělal nic nepomohlo.Teď už zbývá napsat na zákaznickou podporu Centrumu.

Jinak já se tenhle problém pokouším vyřešit spíš ze zvědavosti abych byl chytřejší.

Chtělo by to vidět, ale možná ti tam zůstalo něco po office xp? office.microsoft.com/...

Máš nastavené vše co má být? Tedy i přihlašování smtp pokud je potřeba?

edmond*
hodnocení

Myslím si, že ano neboť Outlook expres a Thunderbind fungují O.K.

alf*
zkoušel jsi jak tu někdo psal Nastavení pošty označit Při spojení odesílat okamžitě
vzpomínám si, že to jsem také kdysi měl a v tom byl zakopán pes. Ale dnes už mě Outlook netrápí, nahrazen je TB a doplňkem Lighting.
edmond*
hodnocení

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]