Problém s internetem - načte pouze něco

Od: odpovědí: 6 změna:
Dobrý den, prosím o radu, už jsem zoufalá. Zhruba týden máme problémy s internetem, poskytovatel O2. Z ničeho nic přestal fungovat, na podpoře mi O2 Guru diagnostikoval, že je špatně zapojený modem (nikdo na něj do té doby nesahal). Restartovala jsem jej tedy do továrního nastavení, znovu zapojila kabely. Kontrolky svítí, že vše funguje. Mobil i počítač se připojí. Načtu ale jen pár stránek. Funguje mi Facebook, Instagram, Seznam.cz a Google.cz. Nic moc dalšího. Kde je chyba? Dělá to na všech zařízeních. Internet přece funguje, zapojený je evidentně dobře. Zkoušela jsem dle internetových diskuzí ručně nastavit DNS (4.4.4.4 a 4.4.8.8.), ale nezabralo to. Jsem v tomhle oboru laik, takže se složitějšími věcmi si neporadím. V pondělí hned volám na O2, ale napadlo mě poptat se vás. Děkuji předem za rady!
6 odpovědí na otázku

2x

vratil bych DNS na ty od O2 (nevim kde si je měnila jestli v PC nebo přímo v modemu )
stahni si a nastaluj program PingPlotter pingplotter.com/...

v programu zadej adresu do bílého která ti nejde načit ukaže to kde je chyba

Děkuji za odpověď, program jsem stáhla. Dala jsem tam na zkoušku web poradte.cz a jede mi celou dobu červeně Packet Loss 100 %. Mám čekat 10 minut na výsledek, nebo jak zjistím, kde je problém, prosím?

pošlete obrazek tady nebo do pošty nebo na mail kasper@inmail.cz

taky bych poslal obrazek do o2 přes tenhle odkaz poruchy.o2.cz/...

1x
Setkal jsem se s podobným problémem, chyba byla na straně O2, přiznali to až po týdnu do té doby "měli vše v pořádku". A to jsme jim co druhý den volali... a trvalo to týden...
Já si také myslím, že chyba moc nemůže být na naší straně. Nikdo s modemem nic nedělal, dokud nezačaly problémy. Problém je, že služba není psaná na moje jméno, takže se řešení protahuje... Děkuji za reakci, hned v pondělí tam voláme.

0x

Když máš ten pingací program, jak v něm dopadne ping na 88.208.118.65? Je to adresa poradte.cz.