Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Na platební kartě nejdou nastavit limity (George)

Od: peter* odpovědí: 33 změna:
Dobrý chtěla bych si změnit limity na kartě v bankovnictví George ale tu funkci tam nikde nemám. Mému priteli to jde. Tak asi jedině dojít do banky. Děkuji za odpovědi.

 

 

33 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
avatar nonek
Ale máte, nastavení je trochu schované . Zavolejte na infolinku banky a ti vás navedou... Nebo pozvěte přítele na svůj účet, ať vás to naučí... csas.cz/...
doplněno 01.08.20 10:56: Osobně jsem to řešil přes info...
Tohle je opravdu skvela rada. Ano pravda v ni je ukryta, ale pro vetsinu tazatelu bude mit nulovou hodnotu protoze v dusledku jsi ji odkazal na pritele nebo banku. Proc to komentuju? Protoze je tu "filtr" na otazky bez odpovedi a podobny odpovedi jako je ta tva jen zbytecne vyhodi otazku z otazek bez odpovedi. Jeste to chapu kdyz by byla dlouho bez odpovedi, ale dlouho neni rozhodne hodina...
A odkaz na banku byl špatně? Viz peter 14:14...Po vlastních zkušenostech radím, co je nejrychlejší... a banka je přímo pramen informací, v tomto případě
No takze kdyz se budes ptat na problem s autem, kterym jezdis do autorizovaneho servisu a reknu to zajdi si do servisu + ti hodim link s kontaktem na autorizovany servis tak je to ok? Fajn, napsal jsi odkaz na kontakty. Ja jsem rekl, ze se mi tyhle odpovedi nelibi a zvlast kdyz je to prvni odpoved, ktera ti vyhodi otazku se sekce otazky bez odpovedi. Takze snad ted uz pochopis o co mi jde.
Chápu, někdy to tak může být... ale ve stejný den, jak byla položena otázka, je odpovědi poměrně dost, i když pominu komentáře. A jen se zeptám, která odpověď byla nejužitečnější pro tazatelku?

 

senior
hodnocení

2x

Proč by to proboha nešlo?

Od toho je internetové bankovnictví, abyste nemusela lozit na pobočku. Snaha všech bankovních domů je, aby si klient obsloužil svůj účet doma a neotravoval přepážkové pracovníky, protože cena lidské síly je vysoká.

Změna až na 5 dní, pak se vrátí k původnímu limitu - csas.cz/...

* služba není dostupná na pobočcce.

-------------------------------------------

anebo - csas.cz/...

peter*
hodnocení

Už jsem tam volala a řekli mě že musím na pobočku že tam ještě nemají uvedeno abych mohla přes bankovnictví George nastavovat limity.
senior

OK. Píšete, že přítelovi tato služba je umožněna. Potom má zřejmě dobrou platební historii.

U Vás zřejmě tu platební historii neznají, tak jsou opatrní. Všechno byste se ale měla dočíst v podmínkách k účtu, které jsou určitě k dispozici na webu, nebo jste dostala brožurku při zřízení účtu /jestli se ještě dávají, v rámci úspor a zeleného života možná i tady šetří/.

Pro George ale hodně lidí nemá moc kladné reference.

Jinak za mě - spořitelnu bych si také nevybrala.

 

hodnocení

2x
avatar totak
Trošku off toppic.. Opravdu existují banky, kde to je problém. Hrabal jsem se na bankovnictví hodinu a hledal nastavení limitů a až po zavolání na linku jsem se dozvěděl, že přes internet banking to nejde. Buď na pobočce s poplatkem za to, že je obtěžuju, nebo přes mobilní aplikaci. To mi hlava nebere.. Přes počítač ne a z mobilu ano. Takový nesmysl můžou vymyslet jen v UniCredit.

 

hodnocení

2x
avatar stir
Chodit do banky nastavovat limity je vážně směšné. Každá jiná banka tohle má v aplikaci. Ale na tuto aplikaci od čs každý nadává. Do žádné banky jsem nešel, ani když jsem si účet vyřizoval, je ale pravda že spořitelna to není.
Každý na tuto aplikaci od čs nenadává, jen "někteří"... kteří třeba mají jinou banku...
Přečti si recenze přímo v Google play, kde je aplikace ke stažení. Mám čtyři banky a v žádné jsem nikdy osobně nebyl.
Pro komunikaci s bankou prozatím používám PC a tam žádný problém nemám.
Mám čs dlouho jsem nadmíru spokojen, George je super, lepší apka na správu financí asi momentálně neexistuje.Chodi mi tam důchod, odchází asi deset trvalých příkazů vše platím mobilem a poplatky jedná velká 0.
Do spořitelny si chodím 2 až 3x ročně pro dividendu a to mi úplně stačí. Než se člověk dostane k penězům, vystřídají se na něm tři ženské. Že to pak trvá, je jasné, ale kdo si počká... Když si ty prachy donesu naproti do Fia, dělá to jeden člověk, jen se mě zeptá, na který účet to chci vložit. Za dvě minuty hotovo a odcházím. Samozřejmě, že i spořitelna umí posílat peníze bezhotovostně, jenže to trvá tři dny! Dřív dividenda na účtu prostě není. V době, kdy ostatní banky posílají ihned... Tak u takové banky bych určitě mít účet nechtěl, ani kdyby mi za to platili.
Přesně tak. V dobách, kdy jsem ještě nakupoval na Aukro jsem měl naprosto stejnou zkušenost. Do jiných bank chodily platby do 24 hodin, ale kdo měl spořku, uháněl mě kolikrát třetí den s dotazy, proč ještě nemá peníze na účtu. U nich bylo všechno vždycky na dlouho. A úplně nejhorší martyrium bylo dostat z nich peníze po ukončení stavebního spoření. Kvůli tomu jsem musel do banky snad 4x.

To jsou zase řeči. Nevím, neznám, pomlouvám. Peníze ze spořky odchází téměř okamžitě.

Nu však oni dva dny jsou vlastně téměř okamžitě, že? :-D

V Monetě jsem měl peníze ze spořky za 15 min.

Okamžitě je okamžitě h...u
Dnes jsem byl opět ve spořitelně pro dividendy a ženská se mě ptala, kam to chci poslat. Říkám, že pokud mi to pošle naproti přes silnici do fia do hodiny, tak klidně bezhotovostne, v opačném případě si to tam odnesu sám. Ona na to, že převod trvá tři dny. Na patrii v diskuzi ti to potvrdí i jiní.
janky

stir®

v 02.08.20 - 11:29

Chodit do banky nastavovat limity je vážně směšné. Každá jiná banka tohle má v aplikaci. Ale na tuto aplikaci od čs každý nadává. Do žádné banky jsem nešel, ani když jsem si účet vyřizoval, je ale pravda že spořitelna to není.

stir®

02.08.20 11:51

Přečti si recenze přímo v Google play, kde je aplikace ke stažení. Mám čtyři banky a v žádné jsem nikdy osobně nebyl.

stir®

02.08.20 23:08

Do spořitelny si chodím 2 až 3x ročně pro dividendu a to mi úplně stačí...

stir®

včera 21:54

Dnes jsem byl opět ve spořitelně pro dividendy...

Jak to tedy děláte,že do žádné banky NECHODÍTE a přitom jste se přiznal k návštěvě už minimálně ve dvou - spořka a fio.Si tak nějak trochu moc protiřečíte .Srandista že?

Spořku mám a nastavuji si to doma v PC.Jenže si nepamatuji kde a jak ale jde to.Mám u nich účet už nějakých dvacet let,tak možná proto to mám aktivovaný hned od začátku a nemusel jsem nikam chodit.Pokud něco opravdu potřebuji,tak to řeším přes telefon nebo chat.Přeji ať to zvládnete.

Kdybyste znal způsob vyplacení dividend, tak byste věděl, že to jinak nejde. Já jsem mluvil o těch "svych" bankách a kdyby spořitelně netrval převod tak dlouho, tak bych ty dividendy nemusel nosit osobně. Tak prosím nechytat za "slovíčka".
janky

Takže spořka je pátá? Píšete,že jste nikdy v žádné bance nebyl .Byl jste ve spořce a ve Fio.A minimálně Fio je ,,vaše,, banka.Teď už to nespravíte.Není to ,,slovíčkaření,,.Je to jen to co jste sám napsal.Tak nepište,že jste v žádné bance nikdy nebyl když to není pravda.Jestli jste tam byl kvůli Karlovi nebo dividendám je irelevantní.

 

hodnocení

1x
avatar gotrekzagary

Změnit banku... protože pokud si tuhle samozřejmou věc musí člověk zřizovat dodatečně a ještě kvůlit omu navštívit banku... *zed*

Děkuji, nechci.

priklad11*

Proč myslíš. Jsem si jist, že to jenom neuměj. Taky jsem to jedné zařizoval. A šlo to. Na jejich infolince někdy v sobotu ve dvě ráno. To kladně kvituji. Jen mne zarazilo, že limity musí být na celé tisícikoruny. A pokud změnit banku, tak jenom proto, že Spořitelnu ani náhodou.

Protože jsou banky, kde si to můžu udělat sám kdykoliv potřebuji. Není potřeba nikam chodit, není potřeba nikam volat. Samozřejmě tyhle možnosti tam jsou také, ale důležité je, že si to můžu udělat sám v bankovnictví. A možnost upravit si limity tam má člověk od okamžiku, kdy si zřídí účet, není potřeba to povolovat dodatečně.

A jinak souhlasím... Spořku nikdy.

 

hodnocení

0x
Tak treba v mobilu je to vybrat kartu / funkce / limity.

 

evzen
hodnocení

0x
Jestli je vám více jak 18 let a jste majitelem účtu pak to musí jít.

 

peter*
hodnocení

Ne já to v té nabídce nemám tu funkci.

 

hodnocení

0x
avatar stir
A proč vám to přítel neukáže? On neukazuje?

 

hodnocení

0x
avatar nonek
Většinou píšete, že spořka nikdy... že máte banky, do kterých vůbec nechodíte, ale už dál neporadíte, které to jsou. Ať si taky polepšíme. Vím, mohu použít stránky bank, ale není nad osobní zkušenost, recenzi, ať už kladnou nebo zápornou. Informace, spořku nikdy a neporadíte jinou, jsou na prd...
Zkrátka všechny, kromě té většinou kritizované spořky

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]