Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

NTLDR nenalezen

Od: majlkix* odpovědí: 5 změna:

prosim poradte v notebooku jsem presunul slozky a po vypnuti a zapnuti se mi ukazalo NTLDR nenalezen prosim restartujte.prosim poradte

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

mowla*
hodnocení

0x

No - nezbude ti, než nastartovat (nabootovat) z CD nebo flash a složky vrátit - přesunul (vymazal) jsi i složku Windows... Taky by pomohla reinstalace...

*bzum**smich*

doplněno 03.12.12 17:01:

To Praivo: Ano - ale přesto ´sázím´ 99:1 na nevhodný zásah uživatele...

BTW - nepomůže mu jen zkopírovat "ntldr" (budou chybět i jiné soubory) - lepší by měl udělat ten přesun z5...

doplněno 03.12.12 17:02:

To Majlkix: Máš někde nějaké bootovatelné CD (klidně Linux) a nebo možnost něco stáhnout a vypálit?

doplněno 03.12.12 17:17:

OK - někdy je varianta ´kamarád´ nejjednodušší formou opravy...

:-D

majlkix*
hodnocení

sorry jsem laik zkusim to nekomu dat v okoli.myslel jsem ze to pujde snadno ale bez origo OS toho asi moc neudelam.tak diky

praivo*
hodnocení

0x

pcporadenstvi.cz/...
ovsem.net/...

Jestli nemáš instalační CD, tak mi napiš verzi Windows, program ti pošlu a jen ho zkopíruješ do |Windows|i386| (zpětné lomítko sem dát nemůžu, smazalo by se). Kdybys neměl jak to zkopírovat, napiš, popíšu ti další postup.

doplněno 03.12.12 16:21:

Nemusel vymazat Windows, ten soubor se údajně čas od času může sám ztratit, jsou toho plná fóra.

majlkix*
hodnocení

cd nemam a mam windows xp.tezko to zkopiruju

jdukolem

Pokud chybí pouze soubor NTLDR,tak ten se nachází v rootu sytémového oddílu,dá se celkem snadno zkopírovat za pomoci nějaké live distribuce Linuxu (Windows).Na toto tema je spousta řešení. google.cz/...

Můžeš též vyjmout disk a zkopírovat soubor v jiném PC.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: