Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Propojení tv a pc

Od: kamo* odpovědí: 14 změna:

Chtěl bych propojit TV a PC kabelem HDMI,ale na PC konektor HDMI nemám.Mám volný jen konektor D-sub a USB.

Existuje nějaká možnost připojení? Případně redukce?Jsem naprostý laik a tak prosím při případných odpovědích,aby jste to vzali v ůvahu.Děkuji.

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

patronka*
hodnocení

6x

Taky jsem laik a navíc stará bába, ale tohle jsem vyřešila výměnou grafické karty v PC za takovou, která port HDMI má. Po připojení k TV se musí v PC aktivovat, pak bude kvalitní přenost obrazu i zvuku. Už je to delší dobu, ale pokud se tu nikdo poučenější neobjeví, můžu to zkusit dohledat. :)

priklad1*

To přece ví každý blbec. Proč rovnou neporadit ať si koupí nové PC

re4zon
Jo, kazdy blbec. A nezapomen napsat, at si koupi nejaky debilni prevodnik, ktery nebude fungovat. A z ciny, protoze u nas prodavaji jen zlodeji.
priklad1*

Vím na co asi narážíš. A kde jsi to vyčetl že nefungoval. Já četl jednu zprávu od Suzymun jak si to pochvalovala. To že převodník z VGA nejdříve chtěla narvat do D-SUB to fakt není můj problém. Jinak co se tady draze prodává je stejně Čína. Zatím mi to připadá, že jsi šlápl do lejna.

A že nejsou zloději to řekni těm co kupují u Vóio, Vše akci, Hugo a další

11.06.20 19:45

hodnocení

1x

Zeptám se jinak. Má TV připojení k internetu? Co si soubory sdílet po domácí síti?

hodnocení

1x

Pokud máte klasický PC, tak je vhodné koupit grafickou kartu, která vyjde na necelou tisícovku. Je to sofistikovanější a spolehlivější řešení, než nějaké redukce a kabely. To bych nechal BFU matlalům :)

priklad*
hodnocení

0x

Jistě kabel s koncovkami D-SUB a HDMI. Ovšem je to bez zvuku. Takze TV by měla mít konektor Audio IN, PC má určitě Aodio OUT. Pokud TV nemá audio IN tak si musíš poradit.

kepler*
hodnocení

0x