Nejste přihlášen/a.
ahoj, mám CCleaner zdarma a sále mi vyskakuje oznámení, abych si stáhl novou verzi - ta je ovšem za peníze...
Vyplatí se zaplatit, nebo stačí to co mám?
Placený CCleaner nenabízí laikovi o nic víc, než jeho free verze. Zakažte CCleaneru přístup na internet pomocí firewallu a nebude vás nijak zlobit s aktualizacemi, ani nebude odesílat vaše osobní data do databází Avastu.
Nejlepší způsob, jak tento program používat, je jeho portable verze (neběží stále na pozadí systému), které zakážete přístup k internetu.
ccleaner.com/...
tohle je podobné i u Androidu, lidé co mají v telefonu kýbl uvolňovačů paměti a čističů mají obvykle právě kvůli nim nejzasekanější telefony. Jsem přesvědčen že laik by tyto nástroje vůbec neměl řešit a vůbec by od nich neměl očekávat žádné významné zrychlení ani úsporu místa protože toho prostě prakticky nejsou schopny. Spíš si s nimi způsobí nějaké problémy, přijdou v prohlížeči třeba o uložená hesla, a nic pozitivního to nepřináší. Totéž defragmentace, dnes nesmysl a ztráta času, přesto to spousta lidí dělá v naivní víře, že tím počítač zázračně urychlí
Zásada. SW který vyhovuje, stabilní, osvědčený neměním, neupdatuji. Umírá s ukončením životnosti operačního systému. Jen velmi, velmi potřebná nová funkce po zvážení vede k výměně.
A proto stále užívám na přehrávání zvuku v kompech portable Winamp 5.5 = 46 položek s celkovou velikostí 8,0 MB z roku 2000.
forums.winamp.com/...
Zkrátka dělá co má a co od něho očekávám. Jen operační systém je už třetí v pořadí, ale Winamp jede!
to: galapetr - Příklad starého SW stále dobrého i bez update a jsou další příklady, kdy staré verze byly lepší (dále namátkou palírna Nero 5.5 NEJ a další nikdo nechtěl). Takže update ne vždy a za každou cenu.
to: mikihans - omluva za 2000, překlep, nevšiml jsem si a okopíroval, ale WinAmp prošel Windows Vista, 7, 8 a nyní 10