Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Chyba tisku 80070005

Od: maya* odpovědí: 2 změna:

Dobrý den.Mám novou verzi WINDOWS 10 z podzimu. Asi před 2 týdny přestala tisknout multifunkční tiskárna, která je funkční, kopíruje off line. Nejde sken ani nereaguje na příkaz tisku v PC. několikrát jsemji odinstalovala a znovu nainstalovala a nic. Hlásí chybu 0x80070005. Poraďte, co s tím?

Přeji hezký den. Marie Bartoňová

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

111®
hodnocení

0x

no jo s to nejdůležitější máme hádat? z koule? přesný typ tiskárny...zkoušela jsi přidat tiskárnu?

 

hm*
hodnocení

0x

Doufal jsem, že se mi podaří najít nějakou radu na internetu. Bohužel to vypadá, že tento kód chyby je asi tak užitečný, jako nápis "nastala chyba". To je u WIN ale celkem normální.

Často tato chyba souvisí s aktualizacemi W10, někdy s poškozeným záznamem v registru Windows. Jestli to jde, zkusil bych ty WIN (po zazálohování důležitých dat!) "vrátit" do doby před výskytem chyby. Jinak prý existuje i nějaký "čistič registru" (sám MS ho doporučuje; asi vědí, proč), možná by pomohlo naprosté odpojení a odinstalování tiskárny a pak její opětovné připojení a instalace (ovšem to jsi možná udělala, nevím, jak důkladné bylo to odinstalování; a hlavně během toho pořád restartovat, restartů není ve světe WIN nikdy dost).

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]