Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Bezdrátové připojení tiskárny HP

Od: mat* odpovědí: 7 změna:

Prosím o radu - připojuji novou multifunkční tiskárnu HP Laser MFP 135w. S wi-fi komunikuje, ale nedaří se připojit k notebooku. V síťovém nastavení ji vidím, ale když ji chci připojit, odpojí se internet. V natavení ji také vidím, ale nelze přidat. Potřebuji ji dát do jiné místnosti. Morduji se s tím už třetí den, jsem naprostý laik a starší osoba :)

Děkuji za radu

Mat.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

fugass*
hodnocení

0x
Patrně ji propojujete přímo s notebookem. Musite přes router viz video.

youtu.be/...

hodnocení

0x

Odhaduju, že na to jdeš moc složitě.

Když tiskárna komunikuje s wifi, tak si připoj k wifi síti a tím máš všechno hotové.

Pak už ti zbývá pouze nainstalovat ovladač a zadat správnou IP adresu tiskárny.

Ona totiž pokud se tiskárna připojí k wifi síti, tak na tiskárnu musí být přístup ze všech zařízení, která jsou k té wifi síti připojená.

mat*
hodnocení

To už jsem všechno dělala, ale když v "nastavení" chci tiskárnu přidat do PC, tak "nenalezena". Přes USB není problém tisknout, ale potřebuji ji dát jinam. Nevadí, času dost :) A děkuji.

V jakem nastaveni? Pokud ti nejde sitove pridat tak se mi nezda, ze by na wifi byla. Podle ceho usuzujes, ze je na wifi? Konfigurace site jde vytisknout?

hodnocení

0x
Jak v sitovem nastaveni? Jak pridat? Princip je obecne takovy, ze se tiskarna pripoji do site, nekdy se sit musi nastavit pres usb a pak se tiskarna normalne ve win instaluje jako normalne, akorat ne usb pripojeni, ale sitove a dava se ip tiskarny. Nemam nic proti beznym uzivatelum, ale casto se snazi predat dulezite informace, ale ne vzdy je pochopitelneho co mysli.
Mrkni sem support.hp.com/...
A zkus jinak popsat svuj postup

mat*
hodnocení

Moc děkuji, ale tohle už jsem absolvovala asi 4x. Ve finále to dopadne stejně. Kašlu na to, prostě bude ta krabice v obýváku :(.

Mat.

mat*
hodnocení