Nejste přihlášen/a.
Dd, prosím o radu jako laik.Chci koupit online v Alze (výhradně na alza.cz, objednávám rovnou u nich i jiné zboží) sluchátka s mikrofonem k připojení k notebooku (občas na Skype,jinak je nevyužiji). Jsem naprostý laik,proto 2 požadavky: 1) otevřená
2) jen je zasunout do zdířky (bez nutnosti dokupovat nějakou rozdvojku atd.)
Jde mi o co nejlevnější cenu (takže řadit od nejlevnějších)a zboží dostupné skladem. Prosím o radu, na infolince Alzy mě odmtli, s tím, že nejsou vyškolení poradit a mjí zákaz pomoct technicky s výběrem zboží (!), snad by tedy tady někdo věnoval minutku času a poradil mi. Je mi 78 let. Děkuji.
Lenovo Yoga 300 a Aspire ES 15,mám 2 notebooky od dětí,připojovat se budu na obou.Děkuji mockrát.Babička Klára
Pokud jde předně o cenu, tak nejlevnější jsou asi tato alza.cz/...
případně tato alza.cz/...
Vzhledem k tomu že obojí sluchátka mají samostatné konektory a oba notebooky mají kombinované, nezapomeňte si k nim zakoupit ještě tuto redukci alza.cz/... (bohužel dražší než sluchátka samotná).
To nemáte vnoučata? Vyberte si zde: alza.cz/... , jen pozor na to, lépe, když budou mít připojení 3,5mm Jack, ty co jsou přes USB by mohly vyžadovat ovladače. Požadavek na 3,5mm Jack jsem zatrhnul, tak by to měly být všechny vyobrazené. U starších PC je nutno dodržet barvy konektorů (zelený do zeleného, růžový do růžového), novějším je to jedno.
Alze se nemůžete divit, že nesmí technicky radit. Ono je to nevděčné, v jim zapomenete říct nějaký detail, oni vám poradí a nebude vám to fungovat. Já radím také bez záruky .
To já jen, že my s dětma pro naši babičku (mojí mámu) řešíme IT problémy skoro denně. To jste ještě dobrá, že se jinak obejdete.
@mak jen pozor na konektory, jedná se o notebook(y) a oba mají už kombinovaný 4pin konektor, takže ke sluchátkům potřebuje ještě redukci
no vidíte, a tady babička Klára nemá narozdíl od vás problém pochopit jasně psaný text a objednat si zboží z Alzy