Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Seniorka si neví rady se sluchátky

Od: klarae odpovědí: 22 změna:

Dd, prosím o radu jako laik.Chci koupit online v Alze (výhradně na alza.cz, objednávám rovnou u nich i jiné zboží) sluchátka s mikrofonem k připojení k notebooku (občas na Skype,jinak je nevyužiji). Jsem naprostý laik,proto 2 požadavky: 1) otevřená
2) jen je zasunout do zdířky (bez nutnosti dokupovat nějakou rozdvojku atd.)
Jde mi o co nejlevnější cenu (takže řadit od nejlevnějších)a zboží dostupné skladem. Prosím o radu, na infolince Alzy mě odmtli, s tím, že nejsou vyškolení poradit a mjí zákaz pomoct technicky s výběrem zboží (!), snad by tedy tady někdo věnoval minutku času a poradil mi. Je mi 78 let. Děkuji.

22 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
Vyfoťte nám na notebooku konektor, kam se sluchátka zasunují, některé totiž mají dva samostatné (jeden na sluchátka, druhý na mikrofon) a některé mají jeden kombinovaný. Podle toho bude potřeba vybrat sluchátka (nebo redukci k nim).
doplněno 22.04.20 12:03: Případně napište typ notebooku, nebo stačí i když sem napíšete, zda tam je konektor jeden nebo dva. Většinou u sebe mívají i obrázek, zda jsou jen pro sluchátka, mikrofon, či sluchátka s mikrofonem.
klarae
hodnocení

Lenovo Yoga 300 a Aspire ES 15,mám 2 notebooky od dětí,připojovat se budu na obou.Děkuji mockrát.Babička Klára

Pokud jde předně o cenu, tak nejlevnější jsou asi tato alza.cz/...
případně tato alza.cz/...

Vzhledem k tomu že obojí sluchátka mají samostatné konektory a oba notebooky mají kombinované, nezapomeňte si k nim zakoupit ještě tuto redukci alza.cz/... (bohužel dražší než sluchátka samotná).

klarae
hodnocení

děkuji a vážím si moc Vaší rady a ochoty.

klarae
hodnocení

A tato jsou bez nutnosti koupit redukci?děkji alza.cz/...

dle příspěvku v diskuzi na Alza mají tato sluchátka taky dva konektory, takže bez redukce se neobejdete ani u nich.

klarae
hodnocení

Tuto redukci prosím přikoupit? alza.cz/...