Nejste přihlášen/a.
Dobrý den všem, věděl by někdo, jak na tuto zapeklitou situaci?
Nejdřív se mi stalo, že jsem zaslala obrázek (logo), který je u mě v iPadu jako .png. Kamarádka grafička ho přijala také na iPad, ale že je to prý špatně, že je to .jpg. To jsem ještě tehdy přešla...
Nicméně teď jsem od studentky dostala vypracované úkoly (měl to být obrázek) na mail ve formátu .mov. Otevřelo se mi to na laptopu samozřejmě jako video, na jehož počátku blikl ten obrázek a nic víc. Píšu holce, ať to pošle pořádně, tak mi to zaslala na WhatsApp, kde se mi to krásně (na mobilu) otevřelo jako obrázky.
Co to je, proč se to děje a hlavně co s tím mám dělat? Děkuju!
Protože to posíláte přes nějaký messenger, který obrázky i videa zpracovává, aby snížil přenesená data. Neposílá soubory jako takové. Obrázek můžete poslat mailem, větší soubor můžete nahrát na nějaké úložiště. Nebo to dát do ZIPu a možná to dovolí poslat i ten WhatsApp nebo něco jiného.
Takže podstatné je přes co to posíláte.
Díky, jenže oba ta první zaslání - chybná - byla přes mail. Není to hloupost? (Vlastně se mi to teprve přes ten "blbý" WhatsApp zobrazilo správně, resp. tak, jak protistrana zasílala!) Mám zjišťovat, skrz co používají e-mail?
To bych si musel ověřit. Mail nikdy nemění přílohy, maximálně je nějaký server smaže nebo zahodí celý mail. Je otázkou, jestli nepoužíváš nějaký hodně podivný mailový server nebo program (klienta).
No já mám gmail a jsem na něm normálně v prohlížeči (Chrome). Kamarádka, které jsem odeslala ten PNG obrázek, taky gmail, a vím, ze používá iPad, takže asi normální gmail aplikace pro Mac. A ta studentka má seznam a je ji 20, normální dvacetiletá holčina, pochybuji, ze používá nějaké zvláštnosti... ale přeptám se.
Neméně zajímavé mi připadá, ze šlo jednou o soubor poslaný mnou a jednou mně někým jiným... pro jistotu jsem to teď ještě jednou všechno zkontrolovala a je vše tak, jak píšu výše.