Nejste přihlášen/a.
Ahoj,zkouším nově VLC přehrávač, 1- je možné že přehrává film nerozbalený z rar? 2.- Při používání BSplayeru se nabídly titulky samy z několika možností v tabulce, pro VLC se musí zvlášt´ stahovat z ulož .to? 3.- A když to tak mám tak ty titulky běží rychleji než oni mluví ,je to nepříjemné.Dá se to upravit? Na BSplayeru byla možnost to trochu zregulovat,ale na VLS žádnou možnost nenacházím. Tyto soubory mi nejdou přehrát na BSplayeru ,proto se o to pokoušim s VLC. Ale je to děs, zlatý, jednoduchý,pohotový BS. Děkuji za pomoc. Díky této poradně a vašim radám jsem se už něco přiučil.Ale pořád jsem spíše laik .Takže D I´K .
Titulky:
Nástroje - nastavení - Titulky/OSD - povolit titulky.
Když vám titulky předbíhají :
Nástroje - Synchronizace stopy - Synchronizace stopy titulků
No, pokud stáhnete film,seriál,bez přibalených titulků, tak je samozřejmé, že si je musíte stáhnout zvlášť.
VLC, nerozbalený film nepřehraje ale dokáže přehrát film který zrovna stahujete,
(teda jenom tu část,kterou už máte na disku)
Díky,návod vyzkoušen,ale jsou tam pořád jen anglické titulky na anglický zvuk i když zadám požadovaný kod jazyka cz.Možná nejsou nějak přibalené jak píšeš.Ale ted´ nastal problém s videostopamy stažených souborů-kostkují,stojí,zastřený stojící obraz,nevím jestli to tak bylo hned,nebo se to stalo protože ty soubory snad 100x otvírám z rar.-stylem pokus-omyl-omyl-omyl.Dali jste mi už minule návod na rozbalení s pomocí 7-Zip,ale mě se to nechce rozbalit a zůstat ve stažených souborech.Pořád se to maže a někam mizí.Tak jsem všechny ty soubory -seriál co blbly smazal.Ještě to zkusím postahovat znovu.Zatím moc děkuji s pomocí trotlovi jako jsem já-tak si připadnu.Ahoj.