Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli někdo neví jak mám zprovoznit random generaci světa v unity C# dělám 2D topdown hru a potřebuji aby když se hráč “spawne” tak aby se předtím svět vygeneroval mám tiles a chci aby ty tiles byly u sebe a na sobě generovaly třeba náhodně itemy, stromy a hlavně ty tiles v pozadí. Nejlépe, aby to vytvořilo ostrůvky se samostatným colliderem jeden ostrov = jeden collider. Děkuji
terrain composer, gaia apod... jinak tady jste trochu spatne, stejne jako na sjezdu sportovnich aut moc neuspejete s tematem jak pect strudl, tak i tady zadnou gamedeveloperskou zakladnu zrovna nenajdete.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.