Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Proc nedorucuje zpravy

Od: 2874® odpovědí: 33 změna:
avatar 2874
Ahoj vsem. Stalo se mi pri pouzivani Thunderbirdu, ze odeslany email nedosel k prijemci. A uz dvakrat behem dvou mesicu. Prijemce byl vzdy stejny a schranku plnou nema. Cim to muze byt? Dekuji

 

 

33 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar jenyk
Čímkoliv.
Málo informací.
Zkontroluj nastavení SMTP.
douby*

odeslání se mu nepodaří jen v dílčích případech, jinak to zřejmě funguje takže SMTP problém nebude.

A posíláš to pokaždé jen jednomu adresátovi nebo jednou jednomu a podruhé skupině ve které je obsažen a pak mu to nedojde? V tom případě za to může "novinka" v mailových schránkách, kdy část zpráv padá do chlívečku "hromadné" kam ale lidi běžně při kontrole moc nechodí.
hodnocení

Jen tomu jednomu. Jsou to objednavky v PDFku.

Někdy mail odmítne přijmout zprávu, která neobsahuje text, ale obsahuje pouze přílohu. A to ani když vyplníš předmět. Prostě i v textovém poli musí být něco napsané. Není to tvůj případ? Umím si představit že žádáš předmět zálohová faktura, připojíš přílohu ale protože už spolu obchodujete dlouho,
nemáš důvod adresátovi něco připsat.
hodnocení

Tak to mas pravdu. Nikdy tam nic nepisi. Takze muze se to stat jen nekdy jo? Protoze to takhle delam uz 16 let.
Mě mail tiscali vždycky při odesílání prázdného pole upozorňuje, že se může stát že zpráva kvůli tomu nebude doručena. Je to jedna z možností proč to nedoručí ale jestli mu jich 10 prázdných dorazí a jedenáctá ne, tak to stejně asi příčina problémů nebude. Leda by mail server měl nějaký filtr typu když bude prázdná zpráva a velikost přílohy bude menší než.. To znamená že by pak nedošly jen některé zprávy splňující oba parametry.

 

 

hodnocení

avatar 2874

Ahoj.Ale jak a co mám vlastně zkontrolovat. Vůbec tomu nerozumím.*zed*:) Děkuji

douby*

Ne to ignoruj. ta rada nedává smysl. SMTP nastavení máš v pořádku pokud se ti daří odeslat alespoň jednu zprávu, no s ty říkáš, že se to nepodaří jen vyjímečně, takže na nastavení SMTP nemáš co kontrolovat.

 

hodnocení

0x
avatar libor007
Podívej se, jestli je nedoručený mail v odeslaných. Někdy kvůli problémům v síti spadne jen do konceptů.

 

hodnocení

avatar 2874

Ano to je v odeslaných. *nevi*

douby*

v tom případě bych se zeptal příjemce, zda jemu nespadl do SPAMu (složky nevyžádané pošty), kde si ji nevšiml.

 

hodnocení

0x
avatar amper

Další možnost: Příjemce ať se podívá do spamu (nevyžádaná pošta).

 

hodnocení

avatar 2874

A když ano?

douby*

No když tam bude, tak problém není thunderbird ale ta hypotetická možnost, že je tvoje email adresa na nějakém seznamu spamerů. To už pak pomůže jen změna tvé adresy a příště méně spamovat .)

douby*

osobně si myslím že problém není tvuj thunderbird ale to co používá dotyčný příjemce - zvlášť když je to pořád ten samý příjemce.

Protože pokud Thunderbird hlásí, že email odeslal, tak si můžeš být naprosto jistý že jej skutečně odeslal. Kdyby se to z jakéhokoliv důvodu nepovedlo upozornil by tě na to.

 

hodnocení

avatar 2874

Je to můj dodavatel,ktery ode mne dostava 20 emailu týdně. O spamovaní nemuze byt řeč *smich*. dik

 

hm*
hodnocení

0x

Co v tom mailu bylo? Jen text? Přílohy (jaké?)? Jak byl velký?

hm*

100 KB PDF by nemělo být důvodem k zahození mailu cestou, tak bude příčinou něco jiného.

hodnocení

JJ ,ale co?*zed*

 

hodnocení

avatar 2874

Email s přílohou v PDF ve velikosti 75 kb

 

111®
hodnocení

0x

vlez přímo přez web do e-mail schránky a překontroluj nastavení přímo na serveru. Tam se koukni jestli jsou zprývy v odeslaných..

 

hodnocení

avatar 2874

Asi Ti nerozumím..

 

111®
hodnocení

0x

jakou příponu má tvůj e-mail? @seznam.cz nebo jakou?

 

hodnocení

avatar 2874

Ano seznam.cz Tam to ale v odeslaných nebude. Já si to v klientovi po odeslání přesouvám do vytvořené složky.

 

111®
hodnocení

0x

a už jsi se tam díval?

 

10.01.20 16:08
hodnocení

avatar 2874

Jasně

 

111®
hodnocení

0x

a není tam v odeslaných žádná pošta?

 

hodnocení

avatar 2874

...neni,ale když odešlu z klienta jakoukoliv poštu tak na email přimo v seznam.cz žadne odeslané nejsou a nikdy nebyly.

 

111®
hodnocení

0x

tak si tam ukládej alespoň kopii to jde poslat sám sobě

 

hodnocení

avatar 2874

Jasně to vím,ale potřebuji zjistit čím to je;)

 

111®
hodnocení

0x

a co takhle napsat administrátorům seznamu, ti by ti mohli poradit případně i nastavit e-mail. já si myslím že ti na to nikdo odpověď nedáme.

 

hodnocení

avatar 2874

Tak zkusil jsem,dik;)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]