Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Filtrovat podle : Všechny jednotky. Co to je?

Od: novak1* odpovědí: 11 změna:

Mel jsem na aplikaci Fotografie nainstalované doplnky za 330MB . Prohlížel jsem tu aplikaci a kliknul jsem na fajfku ,Filtrovat podle: Všechny jednotky ,a ony ty doplnky hned zmizeli. Kde jsou teď?

Je tam teď napsáno: Pro tuto aplikaci momentálne nejsou nainstalované žádné doplnky.

To je záhada ,zmizeli rychleji než by je odinstaloval.

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

No a nezkusil jste ten filtr zrušit? Ty doplňky nemohly takto rychle a bez nějaké žádosti o potvrzení zmizet. Myslím, že Vám je ten filtr prostě skryl; zkuste to odkliknout ještě jednou a uvidíte, co to udělá.

novak1*
hodnocení

Jak ten filtr zruším? Jsou tam dve možnosti, jedna je ,Všechny jednotky a druhá je,OS (C:) a ta fajfka musí být na jednom z nich. A ta aplikace má teď jenom 1,76 MB a tych 330 MB je kde?

hodnocení

2x

Tak to nevím. Ta má rada b yla zkusmo, vlastně nevím, co je to zaaplikaci, ale takhle jsem si to představoval. A co je to za aplikaci? Má nějaké bližší určení,? Když nefunguje jednoduché zrušení filktru, asi bych šel na stránky tvrce a pokusil bych se najít nějaký matuál.

novak1*
hodnocení

Aplikace Fotografie Microsoft a doplnky meli název Photo M...ale celý název nevím ,už jsou pryč. Taková možnost ,Filtrovat je i pod jinými aplikacemi ale tam nemám stažené žádné doplnky

Jinak mi to nechybí ,počítač jede lépe ,rychleji bez toho ,jen me zajíma kam to zmizelo ,nekam do koše?

novak1*
hodnocení

Tak ty aplikace mají název : Photo DLC main, cca 230MB a Photo DLC media engi cca 100MB .

111®
hodnocení

2x

co řešíš, když si pořád děláš bod obnovení, tak ho použij. Mimochodem, mi nevidíme do tvého PC krámu, že jo?Tak co ti jako máme radit?

novak1*
hodnocení

To byl nápad. Mel jsem proto udelaný bod obnovení a me to nenapadlo .Je to tady. Trvá to pul hodiny to obnovení.