Nejste přihlášen/a.
Troufl bych si říct, že by mohl stačit i Ryzen 3700x, je to docela slušná bestie, výpočetním výkonem konkurující i9. Je ale potřeba počítat s tím, že 7nm technologie ještě není zrovna odladěná a vyplatí se investovat do kvalitního chlazení. Pokud jde o AIO vodníky, sám mám a jsem velice spokojen s Corsair h115i Platinum. Ukočírovat takty a teploty i v idle je docela problém a tak není vyjímka, že i bez zatížení boostuje a topí v rozmezí 38-68 stupňů. Osobně jsem měl ještě problém s deskou a pamětí, respektive bios si nějak netykal s vyšším taktem ramek, přestože byly v pořádku a podporované. Problém trochu zlepšila až výměna za ram b-die. Nakonec jsem vše postavil na i9 a nemám co vytknout. Zdroj by měl stačit 650w, ale volil bych asi 750w. SSD jsem volil Corsair MP510 960GB, výborný výkon a dobrý poměr s cenou.
Mohl bych poprosit info o vaší sestavě? Sháním něco co bude fungovat, a ve stavění jsem laik.. Byl jsem dnes v Alze, a tam mi prd řekli
Moje sestava je následující czc.cz/... plus výše zmíněný disk MP510. Určitě by se dalo poskládat i jinak, já volil desku Asus kvůli předchozím zkušenostem a cashback, ram jsou z původní sestavy, u Intelu by neměla mít rychlost tak zásadní vliv, takže třeba nějaké 3200mhz, ale raději ověřit kompatibilitu a netuším, jestli pro stream nebude vhodné jít do 32gb. Stejně tak grafická karta, asi bych spíš volil 2080 Super, ten výkonostní rozdíl není tak zásadní, jako cenový, otázkou je rozlišení, já jsem na 3440x1440 takže jsem volil vyšší výkon, jak to je u streamu netuším.
ta i9 je zbytečně drahá...testy hovoří ve prospěch levnějšího a výkonějšího AMD...hlavně pro vícejádrové zatížení ...což stream je...jako zarytý zastánce Intelu jsem tomu nevěřil...poslední týden jsem se tomu věnoval..a světe div se...je to tak